پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۵۸۲
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
حمیدرضا هاشمی گلپایگانی رئیس انجمن بیماران پروانه‌ای از وزیر بهداشت، ضمن انتقاد از عملکرد دکتر نمکی، بیان داشته است که رابطه مرید و مرادی با رهبری را در عمل نشان دهید نه با لفاظی!
شعار سال: حمیدرضا هاشمی گلپایگانی رئیس انجمن بیماران پروانه‌ای، تاکنون انتقادات زیادی را بر عملکرد دکتر نمکی در وزارت بهداشت در بحث تامین داروی بیماران پروانه‌ای مطرح نموده و خبرساز شده است.

وی مدعی است که «از سال گذشته تا الان هر روز فریاد می‌زنم که مسئولان وزارت بهداشت و گمرک بگویند پانسمان‌های اهدایی دولت آلمان کجاست؟ من به‌عنوان مؤسس خانه حمایت از بیماران پروانه‌ای خبر دارم که نزدیک به ۵/۲ تن از این پانسمان‌ها تحویل بیماران داده شده است، اما درباره نزدیک به ۵/۳ تن دیگر یک روز می‌گویند در گمرک است، روز دیگر می‌گویند در انبارگردانی است و اخیرا نیز خبردار شدیم که پانسمان‌های مخصوص بیماری پروانه‌ای را برای بیماران دیابتی و افراد دچار سوختگی نیز استفاده می‌کنند».

حجت السلام هاشمی گلپایگانی ضمن انتقاد از وزیر بهداشت، پیشنهاد می‌دهد که رابطه مرید و مرادی با رهبری را در عمل نشان دهید نه با لفاظی!

منتظر دریافت توضیحات آقای دکتر نمکی هستیم.

تعداد بازدید : 5

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین