پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۴۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
سرمربی تیم تفنک بازی ١٠ متر پس از حذف شاگردانش با تاکید بر اینکه کسی تیراندازی را باور ندارد نسبت به اینکه تجهیزات تیمش تا زمان اعزام به توکیو در گمرگ مانده بود، انتقاد کرد.
شعار سال: الهام هاشمی در مورد عملکرد نجمه خدمتی و مهیار صداقت در مسابقات میکس تفنگ بادی ١٠ متر که با حذف آن‌ها همراه بود، گفت: سطح رقابت در رشته تفنگ بالا است. اگر با المپیک دوره قبل مقایسه کنید نفرات با امتیاز‌های پایین‌تر فینالیست می‌شدند.

وی ادامه داد: در المپیک توکیو سطح رکورد‌ها واقعا بالا است. در تفنگ میکس ۲۹ تیم که تیم‌های قدری هستند، حضور داشتند. البته بچه‌ها نیمه جدول بودند و تیم‌های قدر را پشت سر گذاشتند.

این مربی تصریح کرد: بچه‌ها بد کار نکردند، اما متاسفانه کافی نبود. مهیار صبح گردنش گرفته بود و صبح اول وقت فیزیوتراپی شد. از طرفی در تیراندازی امکانات حرف اول را می‌زند. تفنگ، جنس لباس، سختی لباس، قطعات مختلف سلاح و ساچمه‌ای که استفاده می‌کنند، خیلی مهم هستند. این همه هزینه کردیم لوله سلاح سفارش داده بودند و در کروواسی لوله را دادند تا در تهران تست کنیم و بهترین انتخاب شود، اما تا روزی که به المپیک آمدیم، در گمرک بود.

هاشمی تاکید کرد: لوله سلاح بادی دیگر چه چیزی است که باید گمرک بماند؟ تا روزی که ما می‌اومدیم خبری از ترخیص لوله‌ها نبود. این همه زحمت و هزینه از دست رفت. ما نه تنها تحریم خارجی، بلکه تحریم داخلی نیز هستیم.

سرمربی تیم ملی تیراندازی در مورد انتظار خود از عملکرد دو نماینده ایران گفت: من انتظار داشتم نیمه نهایی را برویم. البته کسی تیراندازی را باور ندارد و امیدوارم با طلای فروغی بیشتر مورد توجه باشد. در حال حاضر آنطور که باید و شاید بچه‌های ما حمایت نمی‌شوند.

هاشمی در مورد پیش بینی خود از عملکرد ملی پوشان در تفنگ سه وضعیت تاکید کرد: تجهیزات در سه وضعیت حرف اول می‌زند و امیدوارم آنجا به نتیجه‌ای که می‌خواهیم برسیم، چون تمرین خوبی داشته ایم.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از جهان نیوز، تاریخ انتشار: ۵مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: jahannews.com/۷۷۱۰۰۲
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
0
تجهیزاتی که برای ورزش هستند برای چه در گمرک می‌مانند؟ مگر برای استفاده آنها در تمریناتشان نیست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین