پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۵۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
در مجمع انتخاباتی تیراندازی مرتضی قربانی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید ۴ سال آتی این فدراسیون انتخاب شد.
شعار سال: مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی برای تعیین رئیس و نواب‌رئیس این فدراسیون طی ۴ سال آتی، از ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه - ۳۰ بهمن‌ماه) در سالن استاد ابوالقاسم فارسی محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، علی‌رضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان، فضل‌الله باقرزاده نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، ۵۶ نفر از افراد واجد شرایط رأی و جمعی از مسئولین ورزش کشور حضور داشتند.

رضا ابوالحسنی، ابراهیم برخورداری، حسین زکی‌زاده، کبری غیاثی، مرتضی قربانی، داود کرمی و حبیب مقصودی ۷ کاندیدای تصدی کرسی ریاست این فدراسیون المپیکی بودند.

ابراهیم برخورداری، حسین زکی‌زاده و کبری غیاثی در این کارزار به‌نفع مرتضی قربانی از رقابت اعلام انصراف داشتند و داود کرمی هم به‌نفع حبیب مقصودی کنار رفت تا تعداد نامزد‌های نهایی به ۳ برسد.

زکی‌زاده در نطق پیش از انصراف خود، بدهی فدراسیون تیراندازی طی سال‌های مدیریت علی دادگر و بعد از آن را رقمی در حدود ۳۰ میلیارد تومان دانست و مدعی شد که در زمان خزانه‌داری فدراسیون، از وی شکایت به‌عمل آمده.

در نهایت رای گیری بین ۳ کاندیدای باقی مانده برای تعیین ریاست جدید فدراسیون تیراندازی برگزار شد و در پایان از مجموع ۵۷ آرای مأخوذه، مرتضی قربانی با کسب ۳۲ رأی و اکثریت نظر مجمع برای ۴ سال آینده به ریاست فدراسیون تیراندازی برگزیده شد. حبیب مقصودی و رضا ابوالحسنی هم به‌ترتیب با ۱۸ و ۷ رأی به کارشان خاتمه دادند.
 
 
«مرتضی قربانی» در انتخابات تیراندازی رئیس شد
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از راه دانا، تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر dana.ir/news۱۸۰۹۵۸۰
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین