پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
وزیر ورزش و جوانان گفت: تیراندازی برای نخستین بار در تاریخ المپیک مدال گرفت و ثمره تلاش‌های این رشته به بار نشست.

شعار سال:مسعود سلطانی فر در حاشیه دیدار تیم والیبال ایران برابر لهستان در ورزشگاه آریاک آرنا کسب نخستین مدال طلای ایران در توکیو را تبریک گفت و عنوان کرد: ایران توانست نخستین مدال تیراندازی در تاریخ المپیک را کسب کند و تیراندازی هم به مدال آور اضافه شد. تیراندازی تلاش کرد و مدال گرفت.
 
او ادامه داد: همیشه این بحث وجود داشته که با وجود این همه نیروهای مسلح و علاقه‌مندانی که به رشته تیراندازی در کشور داریم از بین د‌‌ه‌ها مدالی که در تیراندازی توزیع می‌شود چرا ما نمی‌توانیم حتی یک مدال برنز بگیریم و این نکته‌ای بود که بارها اشاره کردم و خوشبختانه تلاش‌ها به ثمر نشست.
 
وزیر ورزش و جوانان گفت: فروغی فرد باانگیزه و متدینی است و ظرفیت مدال آوری را داشت. من در مراسم بدرقه با فروغی گفت و گو می‌کردم و به او نوید کسب مدال را داده بودم.

جواد فروغی امروز و در نخستین تجربه حضورش در المپیک که صاحب رنکینگ نخست دنیا در ماده ۱۰ متر تپانچه بادی است در اولین دوره رقابت‌ها با امتیاز ۵۸۰.۲۵ در رده پنجم ایستاد و به فینال راه یافت و در نهایت با امتیاز ۲۴۴.۸ ضمن شکستن رکورد المپیک، به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 2 مرداد  1400، کدخبر: 1210950، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین