پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۱۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶
رییس فدراسیون والیبال گفت: تلاش فدراسیون والیبال این بود در زمره چهار تیم برتر والیبال المپیک قرار بگیرد و حتی روی سکو هم برویم، اما در المپیک توکیو نتوانستیم به اهداف خود دست پیدا کنیم و از این بابت از مردم شریف ایران عذرخواهی می‌کنم.

شعار سال:«محمدرضا داورزنی» پس از حذف تیم ملی والیبال از المپیک توکیو با شکست مقابل ژاپن اظهار داشت:‌ همه تلاش خود را کردیم و تیم والیبال هر آنچه در توان داشت به نمایش گذاشت اما متاسفانه آن اتفاقی که باید رخ می‌داد، محقق نشد.
 
رییس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: بازی سختی را با میزبان مسابقات برگزار کردیم و تلاش مجموعه ما این است در مسیر پیشرفت خود، پوست‌اندازی‌ را به بهترین شکل انجام دهد.
 
داورزنی تصریح کرد: ۲۰ شهریورماه در مسابقات قهرمانی آسیا بار دیگر با تیم ژاپن پیکار می‌کنیم و تلاش ما این است در این رقابت‌ها به موفقیت‌ بزرگ برسیم.
 
وی در پایان گفت: میدان رقابت این است که یک روز لهستان را شکست می‌دهیم و یک روز مقابل ژاپن شکست می‌خوریم و باید این نوسانات را از بین ببریم.
 
تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی المپیک توکیو مقابل ژاپن با نتیجه سه بر ۲ باخت و حذف شد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار: 10  مرداد   1400، کدخبر:84423142 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
0
تیم والیبال ایران در مسابقات جهانی و المپیک نتایج خوبی همانند گذشته کسب نکرد.شاید بازبینی بیشتری نسبت به عملکرد تیم نیاز است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین