پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۲۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۷
معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از رفع مشکل تأمین آب ۴۷۱ روستای دچار تنش آبی در این استان خبر داد.
شعارسال: علی عبدالهی بعد از ظهر یکشنبه در نشست با سمن‌های جنوب و جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: برای تأمین آب ۴۷۱ روستای تنش آبی در خوزستان برنامه‌ریزی و تأمین اعتبار شده است که تا پایان امسال توسط آب و فاضلاب مشکل آبی آن‌ها رفع خواهد شد.

وی همچنین از به‌کارگیری ۱۰۰ تانکر برای رفع مشکلات آبی اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ تانکر فعال در سطح استان موضوع آب‌رسانی را انجام می‌دهند.

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان به مصوبات جلسات برگزار شده در رابطه با جبران خسارت‌های ناشی از تنش آبی اشاره کرد و افزود: از جمله مصوبات، تخصیص یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان توسط هیئت دولت برای خوزستان و ۲۸۱ میلیارد تومان برای خسارت کشاورزی بر اثر سیل ۹۸ بود و تأمین خسارت به دام‌های آسیب‌دیده در اثر تنش آبی است.
 
 
توزیع و تامین آب ۴۷۱ روستا در خوزستان تا پایان امسال

وی بیان کرد: به برخی از دام‌های شناسایی شده خسارت تعلق گرفته است و برای سایر دام‌ها که تاکنون خسارت دریافت نکرده‌اند پس از تکمیل پرونده خسارت قابل پرداخت است.

عبدالهی از انحراف زهاب و پساب کشاورزی و تشکیل قرارگاه آب‌رسانی و قرارگاه حضرت عباس برای تأمین آب شرب به عنوان دیگر اقدامات در این راستا یاد کرد.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۵۲۷۰۶۴۲، mehrnews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
0
0
بتدریج مشکل کم‌آبی در حال برطرف شدن هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین