پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
رئیس‌جمهوری سوریه با بیان این‌که امور به نفع وی پیش می‌رود، اظهار داشت که غرب ناگزیر است وی را بپذیرد.

شعارسال: «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه در مصاحبه با روزنامه «ساندی‌تایمز» انگلیس، گفت که ما قبلا نیز اعلام کردیم که آماده حل و فصل اوضاع با کسانی هستیم که سلاح خود را زمین بگذارند. در این راستا، گذرگاه‌های انسانی برای خروج مردم ایجاد کردیم ولی تروریست‌ها مراکز را گلوله‌باران می‌کنند. حلب شهری است که تروریست‌ها مناطقی از آن را اشغال کرده‌اند و ما باید آنها را از این شهر اخراج کنیم.

رئیس‌جمهوری سوریه با اشاره به این‌که مواضع غرب نسبت به گذشته ضعیف شده است، گفت: «در گذشته هر وقت اظهارنظر می‌کردم، می‌گفتند که رئیس‌جمهوری سوریه از واقعیت‌ها دور است. ولی اکنون وضعیت فرق کرده است. غرب بسیار ضعیف‌تر شده است. آنها دیگر چیزی ندارند تا درباره شرح حوادث سوریه به آن استناد کنند.»

بشار اسد با تأکید بر این‌که‌ کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا در مبارزه با داعش و مقابله با جنایات این گروه تروریستی جدی نیست، متذکر شد که داعش نفت را قاچاق می‌کند؛ این گروه از چاه‌های نفت عراق زیر چشم ماهواره‌های آمریکا استفاده می‌کند و غرب هم چیزی نمی‌گوید. اینجا بود که روسیه وارد صحنه شد و فرایند تضعیف و کوچک شدن داعش آغاز شد.

رئیس‌جمهوری سوریه در این مصاحبه همچنین ابراز عقیده کرده است که روند امور به نفع وی پیش می‌رود، و غرب ناگزیر خواهد شد که او را بپذیرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 16آبان1395، کدخبر: 426233: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین