پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۹۲۹
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
بر اساس تازه‌ترین سندِ منتشر شده از اسنادِ مربوط به جنگ در افغانستان، دولت سوئد با آمریکا لابی کرده است که هواپیمای جنگنده‌ی تولید این کشور برای بمباران استفاده شوند تا آزمایش‌های لازم برای بالا بردن کارآیی آن‌ها به عمل آید.
شعار سال: بر اساس تازه‌ترین سندِ منتشر شده از اسنادِ مربوط به جنگ در افغانستان، دولت سوئد با آمریکا لابی کرده است که هواپیمای جنگنده‌ی تولید این کشور (JAS Gripen) برای بمباران استفاده شوند تا آزمایش‌های لازم برای بالا بردن کارآیی آن‌ها به عمل آید.

به زبان ساده سوئدی‌هایی که فریاد‌های سانتی‌مانتالِ حقوق بشری‌شان مرتب بلند است، از طریق کشتار غیرنظامیان افغانستانی قابلیت‌های فنی هواپیمای‌های جنگنده‌ی خود را به روزرسانی کرده‌اند تا در بازار سلاح‌های کشتار جمعی از قافله عقب نمانند.

پانوشت: دولت سوئد اعلام کرده است به خاطر احترام به حقوق بشر، به صورت موقتی اخراج پناهجویان افغانستانی را به حال تعلیق درآورده است.

ادعای آزمایش هواپیمای جنگنده تولید سوئد در بمباران افغانستان!

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از روزنامه مستقل
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین