پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۲۴۵
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۱
مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار‌های نوین معاونت علمی ریاست جمهوری بیان کرد: تاکنون رشد ۳۰ درصدی شرکت‌های دانش بنیان محقق شده است.
شعار سال: مریم ملونی، مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین معاونت علمی ریاست جمهوری با حضور در برنامه «گفتگوی ۱۸:۳۰" درباره تجاری‌سازی محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: زمانیکه ما نامی از دانش و دانایی می‌بریم عملا در گام توسعه کشور یک هدف غایی را دنبال می‌کنیم و آن رسیدن به جامعه دانایی محور است که با اقتصاد دانش‌بنیان محقق می‌شود و افرادی می‌توانند در این مسیر بیشترین تأثیر را داشته باشند که توانایی تبدیل دانش به محصول را دارند.
 
تعداد بازدید : 5

وی افزود: هم اکنون ۶ هزار و ۲۰۱ شرکت دانش بنیان که ارزیابی فناوری شده و دانش بنیان بودن محصول یا فرآیند آنها مورد تأیید است در کشور فعالیت می‌کنند.

مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کارهای نوین معاونت علمی ریاست جمهوری بیان کرد: تاکنون رشد ۳۰ درصدی شرکت‌های دانش بنیان محقق شده است.
 
تعداد بازدید : 5

کیوان کهزادی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان گفت: نبود بستر‌های مناسب برای خرید محصولات فناورانه در کشور مهمترین چالش شرکت‌های دانش بنیان است.

وی بیان کرد: زیرساخت‌های قانونی برای تبادل محصول بین شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های دولتی و نیمه دولتی معیوب است.
 
تعداد بازدید : 6

سید احمد مهدوی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان گفت: بیش از ۲۰۰ دانشگاه و مرکز پژوهشی در ایران در ۸ سال گذشته محصولات شرکت ما را خریداری کرده‌اند.
 
تعداد بازدید : 5

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبر، تاریخ انتشار: 1 شهریور 1400، کدخبر: ۸۲۴۳۷۱، www.irinn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین