پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۴۷۰
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
وزارت بهداشت اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور تا زمانیکه فضای تولید متعلق به خودشان نباشد می‌توانند، بدون نیاز به مجوز وزارت صنعت، پروانه تاسیس دریافت کنند.

شعار سال:پیرو تدوین ضابطه حمایت از محصولات شرکت‌های دانش بنیان و هسته‌های فن‌آور در نشست کمیسیون قانونی تشخیص صلاحیت ساخت و ورود دارو و مواد بیولوژیک سازمان غذا و دارو، با صدور پروانه تاسیس برای شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فن‌آور بدون نیاز به مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت تا زمانیکه فضای تولید متعلق به خودشان نبوده و مستقل نشده‌اند، موافقت شد.
 
در راستای حمایت از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و تحقق شعار در سال جاری اولین ضابطه تدوینی توسط اداره کل امور دارو و مواد تحت کنترل در این حوزه با عنوان «ضابطه حمایت از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور» جهت بهره‌برداری لازم به تمامی معاونین غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور ابلاغ شد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری وب زوم ، تاریخ انتشار:  3 شهریور1400، کدخبر:6564 ،www.webzoom.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین