پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۶۲۵۱
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۱
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از برگزاری مجدد جلسه این کمیسیون برای شنیدن پاسخ‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان خبر داد.
شعارسال: احمد راستینه هفشجانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی به برگزاری جلسه مجدد برای بحث و تبادل نظر درخصوص وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: کمیسیون فرهنگی بنا به درخواست آقای سجادی برای بار دوم تشکیل جلسه داد تا پاسخ ایشان را نسبت به ابهامات و ضعف برنامه ایشان بشنود.

وی افزود: اینجانب سوالات جدی از ایشان داشتم علاوه بر آنکه برنامه ایشان ضعیف و غیر تحولی است، تلاش جریان‌های سیاسی خاص که توسط دلال‌های مشخصی به دنبال کمک به ایشان هستند مطرح گردید و ایشان مدعی هستند که اینگونه نیست، اما مستندات و شواهد چیز دیگری است.

راستینه در پایان تصریح کرد: در پایان اعضای محترم کمیسیون برای بار دوم با اکثریت آرا برنامه‌های آقای سجادی را ضعیف و غیر تحولی دانسته و ایشان را واجد شرایط پست وزارت ورزش و جوانان ندانستند.


شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۲۱۳۳۴، ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین