پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۲۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
معاون ساماندهی امور جوانان از آغاز گفتگوهای رودر روی وزیر ورزش و جوانان با اقشار مختلف جوانان در غالب سازمان‌های مردم نهاد خبر داد.

شعار سال:

محمدرضا رستمی در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، به تشریح برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در حوزه جوانان در دوره جدید این وزارتخانهپرداخت و افزود: تفاوت این دوره با گذشته این است که وزیر جدید با انگیزه بالا وارد شده و علاقمند به حوزه جوانان است. سلطانی فر همچنین جهت گیری خوبی را در سخنرانی رای اعتماد در مجلس اعلام کرد وتوسعه گفتمان جوانی را به عنوان مهمترین رویکرد خوداعلام کرد.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: این دقیقا همان رویکری است که در طول ۲ سال گذشته زیربنای آن در معاونت جوانان گذاشته شده است و با توسعه کمی و کیفی سمن ها و سازماندهی جوانان نخبه اجتماعی در سازمانهای مردم نهاد، زمینه گفتمان سازی جوانان شکل گرفته است. علاوه بر ان شکل گیری ستادهای ساماندهی امور جوانان سازماندهی شده است و با رویکرد جدید، مجموعه برنامه های تهیه شده در ۲ سال گذشته می تواند با قوت و قدرت بیشتری اجرایی شود و نقش آفرینی جوانان در این دوره می تواند فراتر از گذشته شود.

وی تاکید کرد: سلطانی فر علاقمند است با جوانان ارتباط مستقیم داشته باشد و گفتگوهای مستقیم و رودر رو با جوانان را پایه ریزی کند و سوالات، نقدها و دغدغه های آنها را از زبان خودشان بشنود نه از زبان واسطه ها. این رویکرد یک نگاه امیدبخش و نشاط آفرین در جامعه جوان است که مستقیما با عضوی از هیات دولت ارتباط بگیرند.

رستمی در خصوص ساز و کار اجرایی این طرح تاکید کرد: برای عملیاتی شدن این طرح،هر ۲ هفته یکبار در یک استان حضور خواهیم یافت و در هر سفر با دستکم ۱۰۰ عضو سازمانهای مردم نهاد جوانان جلسات گفت و شنود با وزیر را خواهیم داشت تا از این طریق به تفکیک هر استان، صدای جوانان شنیده شود.

معاون ساماندهی امور جوانان گفت: این طرح به صورت اجرایی از آذرماه شروع می شود و امیدواریم آثار امیدبخش آن را در جامعه جوان مشاهده کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 18 آبان 1395، کد مطلب:  3818487  : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین