پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه باید نهادهای توانمندی طراحی کنیم که قادر به پاسخگویی به نیازهای جوانان باشند،‌ گفت: در وزارت ورزش و جوانان باید سیاست‌گذاری دقیقی انجام شود.

شعارسال: اسحاق جهانگیری در مراسم تودیع محمود گودرزی و معارفه مسعود سلطانی‌فر در محل هتل المپیک مجموعه ورزشی آزادی، اظهار کرد: امور وزارت ورزش و جوانان را باید با برسی دقیق و علمی پیش ببریم زیرا ورزش ویژگی‌هایی دارد که بر سیاست، اقتصاد و فرهنگ کشور تأثیر بسیار مهمی دارد.

وی در ادامه افزود: جامعه ما جوان است و بنابراین فضای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجرایی کشور باید سهم مهمی از جامعه جوان و اقتضائات آن داشته باشد و نهادهای توانمندی برای پاسخگویی به نیازهای جوانان ایجاد شود.

جهانگیری با طرح این پرسش که آیا با سازوکارهای فعلی می‌توان از ظرفیت جوانان استفاده کرد و به مطالبات آنها پاسخ داد، تصریح کرد: آقای گودرزی اصرار داشت تا سازمان جوانان از وزارت ورزش مستقل شود ولی به هر حال ما به تصمیم نهایی نرسیدیم. آقای سلطانی‌فر هم باید مسائل جوانان را به صورت جدی در دستور کار قرار دهد و من معتقدم در این زمینه به تشکیلات مناسبی نیاز است.

معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه نشاط و امید یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های اجتماعی کشور بوده و ورزش در این زمینه بسیار تأثیرگذار است، افزود: ورزشکاران جزو اقشار مورد توجه مردم هستند و با اقدامات خود می‌توانند به جامعه نشاط و امید دهند. آنها می‌توانند سفیران امید و نمادهای اعتماد به نفس جامعه باشند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آقای گودرزی هر آنچه در توان خود داشت در این سه سال گذاشت ولی نیاز بود که یک انسان پرنفس دیگری بیاید تا مسیر را با سرعت بیشتری پیش ببرد. آقای سلطانی‌فر باید مسیر را ادامه دهد و دولت هم هر کمکی که بتواند می‌کند.

جهانگیری همچنین تأکید کرد: درست است که منابع و بودجه دولت محدودیت دارد اما دولت در حد وسع خود به وزارت ورزش و جوانان کمک می‌کند تا مشکلات این حوزه حل شود.

وی در پایان با تشکر از زحمات محمود گودرزی، گفت: آقای سلطانی‌فر هم از چهره‌های آشنا، مدیر و با سابقه در زمینه‌های مختلف است و امیدواریم در مسئولیت جدید خود منشأ خدمات باشد.

در این مراسم لوح تقدیر رئیس جمهور به محمود گودرزی و حکم وزارتخانه ورزش و جوانان به مسعود سلطانی‌فر داده شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19آبان1395، کدخبر: 95081913885: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین