پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان در زاهدان گفت:باید از فرصت مرز برای تعامل با کشور‌های همسایه و ایجاد امنیت و رفاه برای مرزنشینان استفاده کنیم تامرزنشینان بجای کوله بری، اقدام به داد و ستد قانونی کنند.
شعارسال: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان در زاهدان گفت:باید از فرصت مرز برای تعامل با کشور‌های همسایه و ایجاد امنیت و رفاه برای مرزنشینان استفاده کنیم تامرزنشینان بجای کوله بری، اقدام به داد و ستد قانونی کنند.

او افزود: سواحل مکران فرصتی برای توسعه اقتصادگردشگری واقتصاد دریا است که باید با همت مدیران فعال شود.

رئیس جمهور ادامه داد: سازمان عمران مکران را باهمین نگاه و استفاده از تحصیلکردگان استان فعال می‌کنیم تا نیروی بومی تحصیلکرده و کارآمد استان به کار گرفته شود.

رئیسی گفت: طرح‌های آب و فاضلاب هم در اولویت است و اجرای طرح‌های تامین کوتاه مدت و میان مدت آب از طریق آب‌های ژرف و انتقال آب از دریای عمان به صورت بلندمدت قابل تامین است.

بسیج سازندگی آماده نقش آفرینی برای محرومیت زدایی است و لازم است مشکل مسکن حاشیه نشینان چابهار تا پایان سال با زمانبندی حل شود.
 

باید از فرصت مرز برای تعامل با کشور‌های همسایه استفاده کرد
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۲ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۷۸۷۹۴۹۹، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین