پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۴۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
وحیدی با بیان اینکه هر کار کوچکی در جمهوری اسلامی پشت نیت‌های بلند نزد خداوند بزرگ ارزشمند است و افتخاری بزرگتر از خدمت به خلق نیست، افزود: انشاءالله خداوند ما را به بهترین دستاورد‌ها که حق ملت است هدایت کند ملتی که با قدرت پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده و از بذل جان و مال کوتاهی نکرده است.
شعارسال: احمد وحیدی وزیر کشور در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: مهم این است که شرایط محیطی و محاطی را خوب بشناسیم و بنا بر مقتضیات با همه توان در صحنه خدمت به مردم باشیم و هیچگاه هیچ صحنه‌ای نباید خالی باشد.

او با بیان اینکه هر کار کوچکی در جمهوری اسلامی پشت نیت‌های بلند نزد خداوند بزرگ ارزشمند است و افتخاری بزرگتر از خدمت به خلق نیست، افزود: انشاءالله خداوند ما را به بهترین دستاورد‌ها که حق ملت است هدایت کند ملتی که با قدرت پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده و از بذل جان و مال کوتاهی نکرده است.

وحیدی بیان داشت: خداوند را شاکرم که بنده را در موقعیتی قرار داد تا در خدمت مردم باشیم.

وزیر کشور امروز پنجشنبه به منظور معارفه استاندار جدید خوزستان صادق خلیلیان وارد اهواز شد.
 

رسیدن به بهترین‌ها حق ملت ایران است
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۷۸۸۶۷۲۰، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین