پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۵۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
وزیر کشور گفت: با توجه به اینکه ایران یکی از حادثه‌خیزترین کشور‌های جهان محسوب می‌شود، مدیریت بحران کشور به عنوان یک بحث اساسی و مهم در سیاست‌های دولت سیزدهم قرار گیرد.
شعار سال: احمد وحیدی، وزیر کشور، ضمن بازدید از سازمان مدیریت بحران کشور، با مدیران، کارشناسان و کارکنان این سازمان دیدار کرد. وحیدی در این بازدید در جریان آخرین فعالیت‌های مجموعه عوامل سازمان مدیریت بحران کشور قرار گرفت.

وزیر کشور در جریان این بازدید، بر ارتقاء هماهنگی‌ها در صحنه حوادث، تهیه طرح خطرپذیری مکان‌های پر خطر، اندیشیدن تمهیدات لازم قبل از وقوع حوادث طبیعی و همچنین برگزاری رزمایش‌های آمادگی تأکید کرد و گفت: تلفیق مدیریت دانش و تجربه در مدیریت حوادث طبیعی بسیار مؤثر است.

استفاده از فناوری‌های نوین، توسعه ناوگان هوایی جهت آتش‌نشانی و اورژانس هوایی و همچنین پیش‌بینی و پایش مناطق مستعد خطر از دیگر تأکیدات وحیدی در جریان بازدید از سازمان مدیریت بحران بود.

وزیر کشور همچنین خاطر نشان کرد: با تخصیص اعتبارات، زمان‌بندی و فازبندی تکمیل ساختمان در دست احداث مرکز مدیریت و فرماندهی مدیریت بحران کشور با جدیت پیگیری شود.

در جریان این بازدید، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران، با اشاره به اینکه وزارت کشور مجری سیاست‌های عمومی دولت در زمینه مسائل داخلی است اظهار کرد: با توجه به اینکه ایران یکی از حادثه‌خیزترین کشور‌های جهان محسوب می‌شود، مدیریت بحران کشور به عنوان یک بحث اساسی و مهم در سیاست‌های دولت سیزدهم قرار گیرد.

دبیر شورای عالی مدیریت بحران کشور روند برگزاری شورای عالی و ستاد ملی پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران را گزارش کرد. وزیر کشور نیز برگزاری منظم این جلسات را در ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های دخیل در مدیریت بحران و اجرای قانون مدیریت بحران مؤثر دانست و بر آن تأکید کرد.
 
مدیریت بحران کشور مساله اساسی در سیاست‌های دولت سیزدهم است
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آنا، تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۰۴۹۲۹، www.ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
0
0
برنامه کاربردیت چیه جناب وزیر. ما از شما بهتر مسئله رو می شناسیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین