پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
وزیر کشور گفت: به تدریج و بنا به نیاز در استان‌هایی که احساس شود تغییرات مورد نیاز است، نسبت به تغییر استانداران اقدام خواهد شد.
شعارسال: احمد وحیدی امروز ۱۸ شهریور در سفر به خوزستان و در حاشیه ادای احترام به مقام شامخ شهدا در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از ورود به خوزستان توفیق داشتیم تا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کنیم. در ایام ۱۷ شهریورماه هستیم و این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی به نام شهدا مزین شده است.

وی افزود: امیدواریم هیچ گاه از مسیر شهدا دور نشویم و همواره با هدایت الهی، شهدا و دعای خیر آن‌ها بتوانیم در خدمت مردم عزیز خوزستان که مهد جهاد و شهادت است، باشیم.

وحیدی در خصوص تغییر استانداران در کشور گفت: طبیعی است در انتهای هر دوره ممکن است تغییراتی در استانداران هر استان ایجاد شود.

وی افزود: به تدریج و بنا به نیاز در استان‌هایی که احساس شود تغییرات مورد نیاز است، نسبت به تغییر استانداران اقدام خواهد شد.

رسیدن به بهترین‌ها حق ملت ایران است

احمد وحیدی در جریان سفر خود به خوزستان در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خوزستان که امروز ۱۸ شهریورماه در اهواز انجام شد، اظهار کرد: مهم این است که ما شرایط محیطی و محاطی را خوب بشناسیم و برابر مقتضیات با همه توان در صحنه باشیم. باید با همه توان در صحنه باشیم و هیچ گاه هیچ صحنه‌ای نباید خالی باشد.

وی افزود: صحنه‌های جمهوری اسلامی همه صحنه عبادت و قرب الی الله است و هر کار به ظاهر کوچک در جمهوری اسلامی نزد خداوند بزرگ است.

وزیر کشور گفت: افتخاری بزرگتر از این نیست که ما در خدمت مردم بزرگ ایران باشیم و به آن‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنیم.

وحیدی گفت: امیدواریم خداوند ما را به سمت بهترین‌ها و به دست آوردن بهترین‌ها هدایت کند، زیرا این مساله حق ملت ایران است.

وی افزود: امیدواریم در مسیر الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی، خداوند دست ما را بگیرد.
 

تغییر استانداران بنا به نیاز هر استان انجام می‌شود
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۱۸ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۱۵۵۳۰۸۶، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین