پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۴۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
بعد از تغییر استاندار کرمانشاه، وزیر کشور از برنامه دولت برای تغییر برخی از استاندار‌های کشور خبر داد. موضوعی که با الگو‌های تحلیل پیامد از روز اول انتصابات قابل حدس زدن بود (الگو‌های سنجش اثرگذاری‌ها و مدل‌های پیامدسنجی). به دولت در خصوص انتصاب افراطی نظامی‌ها (فضای نظامی، توان راهبری راهبردی اجرایی اجرا و سازمان اجرایی را نداشته و عموما منظومه فکری پادگانی و سلسله مراتبی حول تک محور‌های حساس و امنیتی نگری دارد) و افزایش غلظت امام صادقی‌ها در کابینه و بدنه اجرایی دستگاه‌ها، هشدار داده شده بود (انتصاب بالای امام صادقی‌ها با رویکرد افزایش تعهد و سلامت مدیران دنباله گیری می‌شود که می‌تواند در نگاه اول، فرضیه درستی هم باشد، اما بدلیل ضعف فنی و کمبود تجربه اجرایی، خروجی‌های وحشتناکی در حد ایجاد مخاطره برای امنیت ملی خواهد داشت. تجربه عبدالملکی در افزایش حقوق ۵۷ درصدی نمونه‌ای از این تجارب پر پیامد می‌باشد).

شعار سال: «احمد وحیدی» وزیر کشور روز پنجشنبه در حاشیه سفر به استان کرمانشاه در پاسخ به سوال در مورد برنامه وزارت کشور برای تغییر استانداران، گفت: غیر از استاندار کرمانشاه، تغییرات دیگری در سطح استانداران داریم.

«احمد وحیدی» همچنین از تلاش‌های استاندار سابق کرمانشاه قدردانی کرد و افزود: ما امروز بعد از یک دوره خدمت صادقانه و بسیار ارزشمند از تلاش‌های آقای امیری مقدم استاندار سابق کرمانشاه، تقدیر می‌کنیم.

وی اظهار کرد: آقای امیری‌مقدم در یکسال گذشته فعالیت‌های بسیار ارزشمندی داشتند که جای قدردانی دارد.

وحیدی همچنین برای آقای «طیب صحرایی» آرزوی موفقیت کرد و افزود: امروز استاندار جدید کرمانشاه را معرفی می‌کنیم.

«احمد وحیدی» وزیر کشور امروز پنجشنبه برای حضور در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه به این استان سفر کرده است و در اولین برنامه خود پس از ورود به کرمانشاه با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان این استان ادای احترام و سپس با آیت الله «مصطفی علما» نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کرد و عصر امروز نیز در مراسم معارفه استاندار کرمانشاه شرکت می‌کند.

هیات دولت در جلسه روز چهارشنبه ۳۰ آذرماه، «محمدطیب صحرایی» را به عنوان استاندار کرمانشاه معرفی کرد.

«محمدطیب صحرایی» متولد سال ۱۳۵۵ کرمانشاه و دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) است. از سال ۱۳۸۶ عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق بوده و در عین حال مسئولیت‌های فرهنگی را در این دانشگاه بر عهده داشته است.

صحرایی پیش از این یکی از گزینه‌های تصدی وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم بود.

وی از فعالان عرصه تعلیم و تربیت و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق شهر تهران را در کارنامه کاری خود دارد. مسئولیت دفتر اعزام مبلغ، مدیرکل فرهنگی و قائم مقام معاونت دانشجویی دانشگاه از دیگر سوابق صحرایی است.

صحرایی فعالیت‌های دیگری نیز در فضای غیردانشگاهی در قالب فعالیت‌های پژوهشی و اجرایی در حوزه تعلیم و تربیت در ۲ مؤسسه فرهنگی اندیشه روح‌الله و مطالعات راهبردی حکمت صادق (ع) دارد، وی طراح طرح کشوری ایماوا (الگوی یک مدرسه ایرانی و اسلامی)، از مدرسان طرح بینش مطهر و طراح و مجری طرح شهید بهنام محمدی از طرح‌های موفق حوزه تربیتی در مدارس کشور است.

وی عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و مدیر مجتمع آموزشی امام صادق (ع) نیز بوده است.

صحرایی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) گذرانده است.

پیش از این «بهمن امیری‌مقدم» استاندار کرمانشاه بود که ۱۵ دی ماه سال ۱۴۰۰ در این سمت منصوب گردید.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این هجدهمین استانداری است که منصوب می‌شود و براساس آمار و سوابق پیش از انقلاب نیز استان کرمانشاه ۳۴ استاندار داشته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۴۹۷۷۵۴۲، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین