پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۹۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
وزیر کشور با بیان اینکه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید سازمانی در خدمت مردم و برای رضایت مردم باشد، گفت: نتیجه کار این سازمان در ارتقای خدمات رسانی به شهروندان در شهر‌ها و روستا‌های کشور دیده و لمس شود.

  شعار سال:به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی امروز در بازدید کاری از سازمان شهرداری و دهیاری های سراسر کشور با تاکید بر این موضوع که مهم ترین و اولویت دار ترین مساله و خواسته در کشور، افزایش خدمات رسانی در ابعاد مختلف، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به مردم عزیز کشورمان است؛ گفت: سازمان شهرداری ها و دهیاری ها با توجه به ظرفیت نظارتی و جلب همکاری شهرداری ها و دهیاری ها در مناطق مختلف کشور، می تواند سهم و نقش پر رنگی در ارتقای خدمات رسانی کلی کشور داشته باشد.
 
وحیدی با بیان اینکه مسائلی نظیر کمک به توسعه حمل و نقل عمومی،  بسیج ظرفیت ها برای جهش در ساماندهی مدیریت پسماند ها و تحول در روندهای برنامه ریزی شهری از جمله وظایف و ماموریت های سازمان است؛ تصریح کرد: حل و پیشبرد این مسائل می تواند به سهم خود کمک بزرگی در حل مشکلات کنونی شهری نماید.
 
وی در ادامه گفت: نظارت صحیح، دقیق و شفاف بر عملکرد شهرداری ها و دهیاری ها از جمله انتظارات از این سازمان است و برخی نگاه های منفی نسبت به عملکرد نهادهای شهری و روستائی با شفاف سازی عملکرد این نهادها اصلاح و واقع بینانه می شود.
 
ضرورت احصاء مشکلات و کاستی های اصلی موجود در عرصه های کاری شهرداری ها و دهیاری ها و پیگیری رفع آنها از طریق همکاری و همفکری با سایر وزاتخانه ها و دستگاه ها از دیگر موارد مورد تاکید دکتر وحیدی خطاب به مدیران سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور  بود و در ادامه گفت: با توجه به مسئولیت خطیر شهرداران و دهیاران در شهرها و روستاهای کشور، ارتقای آموزش های حرفه ای و کاربردی این بخش از مدیران، ضرروت دارد و می طلبد، این مهم به صورت جدی پیگیری و تحقق یابد.
 
وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: ضرورت برنامه ریزی به منظور تامین تجهیزات و ماشین آلات موردنیاز شهرداری ها و دهیاری ها با اولویت بهره گیری از ظرفیتهای موجود در شرکت های داخلی بایستی در دستور کار قرار گیرد.
 
وحیدی همچنین بر نظارت صحیح و اصولی بر نحوه هزینه کرد منابع مالی و اعتبارات شهرداری ها و دهیاریها و اختصاص کامل اعتبارات به پروژه های تعریف شده و همچنین اتخاذ تدابیری برای جذب سرمایه های  داخلی و خارجی به منظور اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی مدیریت شهری تاکید نمود.
 
وزیر کشور در پایان صحبت هایش با اشاره به ضرورت تکریم و قدردانی از کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری ها در فرایند خدمات رسانی به شهروندان؛ گفت: من همیشه به این موضوع فکر کرده ام که کارگران بخش های مختلف خدمات شهری و رفتگران شهری که بی ادعا در مسیر خدمت به مردم و شهر هستند؛ کاملا پر ارزش و شایسته تکریم هستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا  ، تاریخ انتشار:  14 شهریور   1400، کدخبر:1127002 ، /www.ilna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
0
0
مشکلات زیادی وجود داره ولی شاید یکی از مهم ترین آنها بحث نظارت بر روی دستگاه‌ها است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین