پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۴۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵
معاون اول رییس جمهور مصوبه مربوط به تامین ماشین ­آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری‌ها از سوی وزارت کشور را ابلاغ کرد.

شعار سال:به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیأت دولت، هیأت وزیران در نشست یکم اسفند 1400 مصوب کرد با توجه به وقوع بلایای طبیعی و بحران خیز بودن کشور و از طرفی کمبود امکانات و تجهیزات متناسب با شرایط بحرانی در استان‌های کشور، ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین دپو شده در سازمان اموال تملیکی به عنوان کالاهای متروکه، برای مدیریت بحران در اختیار وزارت کشور قرار داده شود تا بین شهرداری های کشور توزیع شود.
 
همچنین با تصویب هیأت وزیران، به وزارت کشور اجازه داده شد نسبت به واردات ماشین آلات مورد نیاز شهرداری‌ها با عمر حداکثر سه سال از تاریخ تولید با معافیت از پرداخت حقوق گمرکی و رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط اقدام کند.
 
ابلاغ مصوبه مربوط به ارجاع برخی از اختلاف‌های مربوط به قراردادهای طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی با پیمانکاران
 
هیأت وزیران در نشست 11 اسفند 1400،  با ارجاع اختلاف‌های ناشی از اجرا یا تفسیر تعدادی از قراردادهای مربوط به طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی با پیمانکاران و مشاوران برای داوری به شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور موافقت کرد.
 
ابلاغ مصوبه دولت درخصوص تعیین رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
 
معاون اول رییس‌جمهور همچنین امروز مصوبه دولت درخصوص تعیین رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را ابلاغ کرد.
 
هیأت وزیران در نشست 11 اسفند 1400،  به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد ماده (19) قانون تأسیس بیمه مرکزی ایران و بیمه‌گری، مجید بهزادپور را به عنوان رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعیین کرد.
 
ابلاغ مصوبه تخصیص اعتبار به منظور تسویه اعتبارات هزینه‌ای بابت امدادرسانی و جبران خسارت ناشی از سیل در استان قزوین
 
هیأت وزیران در نشست یازدهم اسفند ماه امسال، با اختصاص مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار به منظور تسویه اعتبارات هزینه‌ای بابت امدادرسانی و جبران خسارت ناشی از سیل در شهرستان آوج و منطقه الموت استان قزوین، به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین موافقت کرد.
 
براساس این مصوبه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین موظف شد ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی، گزارش عملکرد اعتبارات اشااره شده  را هر سه ماه به سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال کند.
 
معاون اول رییس‌ جمهور مصوبه تخصیص اعتبار به منظور تسویه اعتبارات هزینه‌ای بابت امدادرسانی و جبران خسارت ناشی از سیل در استان قزوین را ابلاغ کرد.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری عصر خودرو ، تاریخ انتشار:   15 اسفند 1400، کدخبر: 223947،www.asrekhodro.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین