پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۲۷۵
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
اعضای تیم ملی نوجوانان دختر افغانستانی به‌دلیل در خطر بودن آینده ورزشی و حاکم بودن شرایط نامناسب به پرتغال پناهنده شدند.

شعار سال:26  تن از اعضای تیم ملی نوجوانان دختر افغانستان و خانواده‌هایشان در پرتغال پناهندگی دریافت کردند.
 
دلیل اعطای پناهندگی به آنان در خطر بودن آینده ورزشی، تحصیلی و شغلی اعلام شده است.
 
به گفته فرخنده محتاج، کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان، خروج بازیکنان تیم ملی نوجوانان و خانواده‌هایشان روز یکشنبه (۱۹ سپتامبر) با مشارکت سازمان‌های امدادی آمریکا میسر شده است.
 
محتاج که در کانادا زندگی می‌کند و در هفته‌های گذشته با دختران ۱۴ تا ۱۶ ساله در تماس بوده است، می‌گوید: «آنها خانه و همه چیزشان را پشت سر گذاشته‌اند.»
 
با تسلط طالبان بر افغانستان و وضعیت ناروشنی که برای آینده شغلی و ورزشی و تحصیلی این دختران در افغانستان وجود داشت، این بازیکنان جوان امیدوارند که بتوانند زندگی امنی را در پرتغال آغاز کرده و همچنان به ورزش مورد علاقه‌ خود، فوتبال ادامه دهند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس  ، تاریخ انتشار:  31 شهریور   1400، کدخبر: 14000631000748، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین