پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۶۵۷
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸
زهره الهیان عضو فراکسیون زنان مجلس اخیرا بیان داشته اند که اقدامات و زیرساخت‌های لازم انجام می‌شود تا از این پس شاهد حضور تماشاگران زن در مسابقات باشیم. باید از ایشان پرسید که این جملات آرزوی ایشان است یا برنامه‌ای برای اجرا شدن؟‌ای کاش در کشور قانونی تصویب می‌شد که به بحث جرم انگاری وعده‌ها ورود می‌کرد. منتظر دریافت توضیحات و شفاف سازی برنامه‌های خانم دکتر الهیان در خصوص حضور تماشاگران زن در ورزشگاه‌ها و مسابقات هستیم
شعار سال: دیدار درون اردویی تیم ملی فوتبال زنان در حالی امروز (چهارشنبه) صبح در مرکز ملی فوتبال برگزار شد که پیش از آغاز این دیدار برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تمرین حضور یافته با ملی پوشان و کادر فنی دقایقی را گفتگو کردند.

شهاب الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، شهره موسوی نایب رییس فدراسیون فوتبال، طهمورث حیدری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، علیرضا امامی‌فر رییس مرکز ملی فوتبال به همراه زهره سادات لاجوردی نماینده مجلس و عضو هیات رییسه مجلس و عضو فراکسیون زنان، زهره الهیان نماینده مجلس تهران، عضو فراکسیون زنان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و اعظم شیخ مرادی مسوول بسیح زنان کشور دقایقی را با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان گفتگو کردند.

عزیزی خادم در ابتدا ضمن خیر مقدم به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: تیم ملی فوتبال زنان پس از تعطیلی حدود ۲ سال تمرینات خود را از سر گرفت و با اردو‌های متوالی و بازی‌های دوستانه، توانست جواز حضور در مرحله فینال رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا را برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشور در بخش زنان کسب کند.

وی ادامه داد: فدراسیون فوتبال مبنای خود را بر این گذاشته تا با حمایت‌های خود از تیم‌های ملی، شرایط را به گونه‌ای فراهم کند که تیم‌ها با آرامش و بدون دغدغه برای کشور عزیزمان افتخار آفرین باشند.

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ضمن تشکر از حضور نمایندگان مجلس و اهمیت ایشان به فوتبال زنان گفت: از اینکه فوتبال زنان و تیم ملی برای شما اهمیت دارد، خوشحالم و از حضورتان تشکر می‌کنم. همانطور که می‌دانید این تیم پس از مدت‌ها تشکیل شد و با حمایت‌های ویژه رییس فدراسیون فوتبال و پیگیری‌های نایب رییس زنان، توانستیم افتخار آفرین باشیم. در این میان پرواز اختصاصی برای حضور در مسابقات و حمایت‌هایی که از این تیم صورت گرفت، باعث شد ما با دلگرمی بیشتر برای موفقیت قدم برداریم و در نهایت افتخار آفرین شدیم.

شهره موسوی نیز ضمن تشکر از حضور نمایندگان مجلس گفت: این تیم و تمامی تیم‌های ملی فوتبال زنان و مردان با نگاه ویژه و حمایت‌های بیش از پیش رییس فدراسیون فوتبال در مسیر موفقیت گام برداشته است. بدون شک اگر حمایت‌های رییس فدراسیون وجود نداشت، شاید شرایط متفاوت بود، اما امروز ما شاهد پشتیبانی مجموعه فدراسیون فوتبال مخصوصا عزیزی خادم هستیم که این امر به روند رو به رشد و موفقیتمان کمک بسزایی می‌کند.

در پایان این دیدار، از گلاره ناظمی، داور بین‌المللی کشورمان که در رقابت‌های جام جهانی فوتسال لیتوانی قضاوت کرده بود، با اهدا لوح و هدیه‌ای تقدیر و تشکر شد.

در این بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در محل یادمان شهدای فوتبال، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۰، کدخبر: ۸۴۵۲۰۴۶۸، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین