پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۱۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
نماینده سراب در مجلس گفت: با اعلام رسمی بانک مرکزی خط فقر در سال جاری ۱۱ میلیون تومان است که درصد قابل توجهی از مردم ایران بر همین اساس زیر خط فقر هستند و باید فکر اساسی برای زندگی آنان شده و سبد حمایتی به آنان داده شود.

شعار سال: نماینده سراب در مجلس گفت: با اعلام رسمی بانک مرکزی خط فقر در سال جاری ۱۱ میلیون تومان است که درصد قابل توجهی از مردم ایران بر همین اساس زیر خط فقر هستند و باید فکر اساسی برای زندگی آنان شده و سبد حمایتی به آنان داده شود.
 
یوسف داوودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه ۱۲ مهرماه) در جلسه علنی مجلس و در نطق میان دستور اظهار داشت: کشورهای همسایه شمال غرب ایران باید توجه کنند و مراقب باشند که در دام رژیم جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی نیفتند.
 
وی افزود: با اعلام رسمی بانک مرکزی خط فقر در سال جاری ۱۱ میلیون تومان است که درصد قابل توجهی از مردم ایران بر همین اساس زیر خط فقر هستند و باید فکر اساسی برای زندگی آنان شده و سبد حمایتی به آنان داده شود.
 
نماینده سراب در مجلس تصریح کرد: کارمندان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور حقوق کمی می‌گیرند و در برخی ماه‌ها اصلا حقوقی به آنها داده نمی‌شود و زندگی آنها به سختی می‌گذارد، لذا ضروری است که همسان سازی کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد با کارکنان و اساتید دانشگاه‌های دولتی صورت گیرد و پایانی بر تبعیض‌ها باشد.
 
داوودی گفت:‌ تصویب و اجرای رتبه بندی معلمان و پذیرش آخرین مدرک تحصیلی فرهنگیان و همچنین همسان سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان از ضروریات جامعه امروز ما است.
 
وی در پایان گفت: صادرات سیب زمینی مازاد کشاورزان کمک موثری به کشاورزان آذربایجان شرقی و اردبیلی است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 12مهر 1400، کدخبر: ، www.entekhab.ir،640866

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین