پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۵۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
مدیرکل حج و زیارت استان همدان از آغاز مرحله جدید پیش ثبت نام سفر زیارتی به عتبات عالیات از امروز (سه شنبه) خبر داد.
شعار سال: «محسن ساغرچی» روز سه شنبه به مناسبت بازگشایی اعزام‌های عتبات به صورت هوایی، اظهار داشت: حج و زیارت به منظور ایجاد رفاه و سهولت بیشتر و به منظور پیشگیری از ازدحام علاقه‌مندان تشرف به سفر زیارتی عتبات مقدس در دفاتر خدمات زیارتی، اقدام به ایجاد سامانه پیش ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات کرده است.

وی ادامه داد: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات می‌توانند با تکمیل فرم مربوطه در سایت http://atabat.haj.ir برای خود و همراهانشان پیش ثبت‌نام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان همدان با بیان اینکه شروع پیش ثبت‌نام از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه چهارم آبان است اعلام کرد: هرگروه از یک سرگروه و افراد زیرگروه او (همراهان) تشکیل می‌شود که لازم است مشخصات کامل سرگروه و اطلاعات اولیه همراهان (کد ملی، نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، تاریخ تولد) به صورت صحیح در فرم پیش ثبت‌نام سایت درج شود.

ساغرچی عنوان کرد: هر نفر فقط یکبار و در یک گروه می‌تواند به عنوان (سرگروه یا همراه) پیش ثبت‌نام کند و چنانچه به هر دلیلی هر یک از افراد پیش ثبت‌نام شده (سرگروه یا همراهان) پس از ثبت نام و دریافت کد رهگیری، خواستار ثبت‌نام با گروه جدید یا جابجایی اسامی گروه خود باشند، می‌تواند نسبت به ثبت‌نام مجدد اقدام و کد رهگیری جدید دریافت کنند که در این صورت اطلاعات ثبت‌نامی در گروه قبلی حذف خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کدملی و مشخصات کلی متقاضیان تشرف با اطلاعات سازمان ثبت احوال تطبیق و در صورت مغایرت، امکان ادامه فرایند وجود ندارد، بنابراین در ثبت کد ملی دقت لازم صورت گیرد.

مدیرکل حج و زیارت استان همدان با تاکید بر اینکه پس از اتمام مهلت پیش ثبت‌نام امکان تغییر نام و مشخصات افراد ثبت‌نام شده میسر نیست یادآور شد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های مرتبط با پیش ثبت‌نام از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه، ثبت شماره تلفن همراه سرگروه (یا یکی از نزدیکان او) در فرم پیش ثبت‌نام الزامی است.

مدیرکل حج و زیارت استان همدان با بیان اینکه تاریخ تولد افراد باید به صورت کامل روز، ماه و سال (به صورت چهار رقمی) در فرم درج شود ادامه داد: کدملی همه افراد ۱۰ رقمی بوده و باید همه ارقام (صفر‌های سمت چپ) آن به طور کامل در فرم ثبت شود.

ساغرچی یادآور شد: پس از قطعی کردن پیش ثبت‌نام، سیستم، یک شماره رهگیری به گروه تخصیص می‌دهد که این شماره را یادداشت کرده و برای پیگیری‌های بعدی نزد خود نگهداری کنند.

مدیریت حج و زیارت استان همدان ۳۴ دفتر فعال در استان همدان دارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۵۱۸۳۴۶، www.irna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین