پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۳۸۱۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۸
مجموعه سامانه‌های کارمند ایران به تازگی اهمیت زیادی در قوانین و مقررات پیدا کرده‌اند و مبنای تصمیم‌گیری‌های آماری در مسائل مختلف قرار دارند. سازمان اداری و استخدامی کشور امکان ثبت و بروزآوری اطلاعات کارکنان ساعتی‏/پاره وقت، قراردادی حق‌التدریس، شرکتی و طرحی در سامانه پاکنا فراهم شد.

شعار سال:در قسمت خدمات الکترونیک سایت سازمان اداری و استخدامی کشور به نشانی https://aro.gov.ir لینک “ثبت و بروزآوری اطلاعات کارکنان ساعتی‏/پاره وقت، قراردادی حق‌التدریس، شرکتی و طرحی” تعبیه شده است.
 
بر این اساس، آن دسته از کاربران دستگاه‌های اجرایی که نام کاربری و رمز عبور سامانه اطلاعات کارکنان نظام اداری (پاکنا) را در اختیار دارند، می‌توانند نسبت به ثبت و بروز رسانی اطلاعات این کارکنان اقدام کنند.
 
مجموعه سامانه های کارمند ایران به تازگی اهمیت زیادی در قوانین و مقررات پیدا کرده‌اند و مبنای تصمیم‌گیری‌های آماری در مسائل مختلف قرار دارند. به عنوان مثال، در ضوابط مالی ناظر بر تهیه و تنظیم بودجه سال ۱۴۰۱ (پیوست شماره ۲ بخشنامه بودجه ابلاغی رییس‌جمهور): «مبنای محاسبه هزینه‌های پرسنلی برای بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ صرفاً بر اساس آمار مندرج در «سامانه پاکنا (پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری)» و «سامانه ثبت حقوق و مزایا موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه ششم» از مجموعه سامانه‌های کارمند ایران (سامانه کارکنان نظام اداری سازمان اداری و استخدامی کشور) می‌باشد.»
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شناسنامه قانون  ، تاریخ انتشار:  3 آبان1400، کدخبر: ،www.shenasname.ir،22746

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین