پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۴۹۱
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق، علاوه بر خودشان، اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز از این قانون مستثنی کرده‌اند. گویا استدلال نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق این بوده که، چون نمایندگان علاوه بر حقوق و مزایا، هزینه اداره دفاتر (هزینه‌های اجاره دفاتر و حقوق پرسنل) دریافت می‌کنند، ممکن است جمع کل پرداختی به آن‌ها این تصور را پیش بیاورد که این ارقام همگی، حقوق و مزایای آنهاست. به همین جهت در رسانه‌ها و محافل عمومی این ارقام مستمسکی برای اتهام زنی برای آن‌ها باشد. قضاوت با خود افکار عمومی. شعار سال این گونه مستثنی سازی را مسلما ظلم می‌داند و از کنار آن با هر توجیهی که باشد، به راحتی عبور نمی‌کند. آقای قالیباف از شما انتظارات بیشتری داشتیم. آقایان و سروران مجمع تشخیص مصلحت نظام، از شما واقعا انتظار رد این مصوبه را داریم. نمایندگان غیرتمند مجلس، لغو داوطلبانه این مصوبه را از شما خواستاریم. آقای لطیفی که شعار‌های عدالت محور سر می‌دادید و بحث امت اسلام را مثلا دنباله گیری می‌کردید، از شما انتظار مخالفت با این مصوبه را داریم.
شعار سال: نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق، علاوه بر خودشان، اعضای و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام را نیز از این قانون مستثنی کرده‌اند.

یک عضو کمیسیون تلفیق گفت: استدلال نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق این بوده که، چون نمایندگان علاوه بر حقوق و مزایا، هزینه اداره دفاتر (هزینه‌های اجاره دفاتر و حقوق پرسنل) دریافت می‌کنند، ممکن است جمع کل پرداختی به آن‌ها این تصور را پیش بیاورد که این ارقام همگی، حقوق و مزایای آنهاست. به همین جهت در رسانه‌ها و محافل عمومی این ارقام مستمسکی برای اتهام زنی برای آن‌ها باشد.

لازم به ذکر است براساس ماده ۲۹ قانون ششم توسعه دولت از سال ۱۳۹۶ مکلف شده تمامی پرداختی‌ها به مقامات، روسا و مدیران تمامی دستگاه‌های اجرایی به‌جز وزارت اطلاعات، نیرو‌های مسلح و سازمان انرژی اتمی ایران را در سامانه‌ای ثبت کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار:۲۰ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۴۰۹۴۴، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین