پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۲۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
آصفری، نماینده رک گو و فعال مجلس در انتقاد به عملکرد و وعده‌های وزیر جهاد کشاورزی بیان نموده که وزیر کشاورزی وعده کاهش ۱۰ درصدی قیمت لبنیات را داد، اما قیمت لبنیات گرانتر شد؟ وی ادامه داده، هشدار می‌دهیم که اگر قیمت نهاده‌ها افزایش یابد در ماه‌های آینده با افزایش قیمت سنگین شیر و گوشت مواجه می‌شویم. این در حالی است که اخیرا انتقادات بسیاری بر نوع انتصابات مدیریتی وزیر جهاد کشاورزی و همچنین میزان توانمندی وی در پاسخگویی به برنامه ارایه شده به مجلس، صورت پذیرفته است.
شعار سال: نماینده مردم اراک، کمیجان و خندآب در مجلس یازدهم گفت: وزیر محترم جهاد کشاورزی وعده کاهش ۱۰ درصدی قیمت لبنیات را داد، اما قیمت کاهش که نیافت، گرانتر هم شد. هشدار می‌دهیم که اگر قیمت نهاده‌ها افزایش یابد در ماه‌های آینده با افزایش قیمت سنگین شیر و گوشت مواجه می‌شویم.
 
محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خندآب در مجلس در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به وضعیت نابسامان بازار بورس، اظهار داشت: مردم به دلیل بی‌تدبیری دولت قبل سرمایه‌های زندگی خود را وارد بورس کردند و الان مشکل پیدا کرده‌اند.

وی افزود: از دولت جدید درخواست داریم زودتر به این موضوع وارد شود و فکری برای این مسأله بکند.

نایب رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور همچنین با اشاره به وضعیت بازار لبنیات گفت: وزیر محترم جهاد کشاورزی وعده کاهش ۱۰ درصدی قیمت لبنیات را داد، اما قیمت کاهش که نیافت، گرانتر هم شد.

آصفری در همین رابطه به وضعیت نهاده‌های دامی اشاره کرد و اظهار داشت: هشدار می‌دهیم که اگر قیمت نهاده‌ها افزایش یابد در ماه‌های آینده با افزایش قیمت سنگین شیر و گوشت مواجه می‌شویم.

وی همچنین با اشاره به وضعیت پروژه‌های نیمه تمام باقیمانده از دولت قبل خواستار برنامه‌ریزی برای تکمیل این پروژه‌ها شد و در ادامه بر ضرورت رفع کمبود‌ها در بخش بهداشت و درمان تاکید کرد و افزود: مسأله کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی در برخی شهر‌های استان مرکزی جدی است و درخواست داریم مسأله کمبود کادر درمانی نیز با جدیت دنبال شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در پایان خواستار توجه جدی دولت به وضعیت صنایع بزرگ استان مرکزی از جمله آذرآب، هپکو و ماشین سازی شد و گفت: این صنایع بیمار و نیازمند توجه فوری و جدی دولت هستند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۱۹۸۹۰، didbaniran.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: مجلس ، اراک ، دولت ، لبنیات
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین