پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۳۷۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
برترین‌های سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور می‌توانند به شرطی که دارای معدل بالای ۱۶ باشند، به صورت مستقیم در مقطع دکتری حرفه‌ای دوره دستیاری ادامه تحصیل دهند.
شعار سال: سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در ۶ حیطه استدلال بالینی، آموزش پزشکی، کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم، مدیریت نظام سلامت، تفکر علمی در علوم پایه و مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت برگزار شد.

برخلاف ادوار گذشته، سال گذشته به دلیل شرایط حاد کرونا فقط مرحله گروهی در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم و مطالعات میان رشته‌ای علوم انسانی و سلامت به صورت حضوری در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد و چهار رشته دیگر به صورت کاملا مجازی برگزار شد.

امسال با تسریع روند واکسیناسیون و بهبود شرایط کشور به لحاظ شیوع کرونا و همچنین افزایش امکانات، سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت حضوری برگزار شد.

مهمترین جایزه این المپیاد، امکان ادامه تحصیل دانشجویان دکترای حرفه‌ای دارنده مدال طلا و نقره انفرادی و گروهی المپیاد در آزمون رزیدنتی قبل از گذراندن طرح به شرطی که دارای معدل بالای ۱۶ باشند، به صورت مستقیم است و سایر دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد شرکت کننده در این المپیاد نیز می‌توانند از تسهیلات ادامه تحصیل بهره‌مند شوند.

همچنین امکان تحصیل همزمان در ارشد رشته آموزش پزشکی فراهم است. تمام دانشجویانی که مدال‌های طلا، نقره و برنز حیطه آموزش پزشکی و طلای سایر حیطه‌ها را اعم از انفرادی و گروهی دریافت نمایند می‌توانند از این امکان استفاده کنند که امتیاز بسیار بالایی هست.

امسال تغییر دیگری نیز در روند اجرایی این المپیاد ایجاد شده و برای اولین بار آزمون‌های مختلف ۶ حیطه المپیاد به صورت الکترونیک برگزار شد. این آزمون‌ها شامل ویژگی‌های کلیدی (KF) جورکردنی گسترده (Em)، همخوانی با شرح نامه (SC) پازل، حل مشکل بالینی (CRP) هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۱۴ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۵۲۶۷۰/ www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین