پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۵۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به این موضوع که از روز اول صفر تاکنون ۸۶۷ هزار نفر از مرزهای کشور خارج شده اند گفت: این در حالی است که فقط روز جمعه ۲۲۹ هزار نفر از مرزها خارج شدند.

شعارسال: سردار فتحی جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در گفت‌وگویی تلویزیونی ار مهران با اعلام این خبر افزود: خروج مسافران از رمزهای کشور از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 116 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در یازده روز گذشته بیش از 867 هزار نفر از کشور و مرزها به سمت عراق خارج شده‌اند که فقط در روز گذشته این عدد 229 هزار نفر بوده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تأکید کرد که از ساعت 12 شب تا ساعت 11 ظهر شنبه 43 هزار نفر از مرز مهران، 35 هزار نفر از شلمچه و 26 هزار نفر از مرز چذابه خارج شده اند.

وی تصریح کرد: به لحاظ حجم بالای تردد هموطنان در مرز مهران امروز برنامه مدیریت جمعیت اجرا شده و از شهروندان خواستیم تا در برخی نقاط قبل از مرز مدتی را استراحت کنند تا از ازدحام مرز کاسته شود.

سردار فتحی از هموطنان خواست تا در هنگام سفر و رانندگی احتیاط لازم را داشته باشند تا از وقوع حوادث خودداری کرده باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22آبان1395، کدخبر: 13950822000875: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین