پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۶۴۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
به گفته روابط عمومی سازمان بورس محمد هادی سلیمی زاده به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شده است.
شعار سال: گفته می‌شود محمدهادی سلیمی زاده، صبح امروز ۱۶ آبان ۱۴۰۰، به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس منصوب شده است. وی که جایگزین سارا علیاری در این سمت شده مسئولیت مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه تهران را در کارنامه خود داشته و در حوزه مستند سازی نیز به فعالیت پرداخته است.

سلیمی زاده دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد علوم اقتصادی دانشگاه تهران است که در حوزه رسانه و اقتصاد عمومی فعالیت داشته است.

لازم به ذکر است مدیر جدید روابط عمومی سازمان بورس متولد سال ۱۳۶۸ بوده و در یک اثر سینمایی نیز به عنوان تهیه کننده به فعالیت پرداخته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۷۸۴۶۶، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین