پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۸۰۹۶۵
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
حسن فرج‌زاده معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار در حکمی ابوالقاسم فرجی‌نیا را به سمت سرپرست مرکز مبارزه با پولشویی این سازمان منصوب کرد.
شعار سال: فرجی‌نیا که سابقه ریاست اداره بازرسی کارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار را در کارنامه فعالیت حرفه‌ای خود دارد، بیش از سه سال نیز مدیریت مبارزه با پولشویی و تامین مالی ترویسم شرکت سپرده گذاری مرکزی را برعهده داشت.

فرجی‌نیا که دانشجوی دکتری مهندسی مالی است، سابقه فعالیت در سازمان حسابرسی، سازمان خصوصی سازی و شرکت ایران خودرو را دارد.

ایفای وظایف مقرر در قانون و آیین‌نامه اجرایی مبارزه با پولشویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم، حسن نظارت بر اقدامات واحد‌های مبارزه با پولشویی اشخاص تحت نظارت، مدون کردن اطلاعات، گزارش‌ها، اسناد و مدارک لازم در حوزه عملیات مبارزه با پولشویی، دستیابی به ساز و کار‌های سیستمی هوشمند در حوزه تحت مسؤولیت و همکاری با سایر مراکز و مراجع مشابه با هدف هم‌افزایی و تسریع در دستیابی به نتایج مطلوب مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های مرکز مبارزه با پولشویی سازمان بورس و اوراق بهادار است.

پیش از این صابر جعفروند آذر ریاست مرکز مبارزه با پولشویی سازمان بورس و اوراق بهادار را برعهده داشت.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران، تاریخ انتشار:۲۰ تیر ۱۴۰۱، کد خبر: ۷۸۱۲۰، www.sena.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین