پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۸۵۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
استاندار مرکزی با بیان اینکه شرکت هپکو در چنبره رانت خواران واردکننده به این سبک و سیاق افتاده است، گفت: این مسئله را با کمک مجموعه مدریتی هپکو، وزیر کار، وزارت صمت و مدیران استان و نمایندگان مجلس دنبال خواهیم کرد.
شعار سال: فرزاد مخلص‌الائمه روز دوشنبه ۱۷ آبان در جریان بازدید از شرکت هپکو اظهار کرد: قبل از اینکه وارد دفتر استانداری شویم از نماد ناکارآمدی توسعه صنعتی در استان مرکزی که همان شرکت هپکو است بازدید انجام دادیم.

وی با بیان اینکه وقتی این سالن را می‌بینیم متاثر می‌شویم که ظرفیتی از کشور به خاک سیاه نشسته است، گفت: حمایت از تولید نه تنها اولویت ما بلکه ماموریت ماست. این نکته از سوی مقام معظم رهبری امر شده و در تاکیدات رئیس جمهور نیز بوده است.

استاندار مرکزی گفت: به منظور تحقق این ماموریت تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و به سمتی می‌رویم که این شرکت به دوران شکوفایی خود در دهه‌های قبل بازگردد و از وضعیت موجود خارج شود.

مخلص‌الائمه بیان کرد: سایر صنایع نیز شرایط خاص و مسائل خود را دارند لذا به اقتضای شرایط برای آن‌ها تصمیم گیری خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت هپکو در چنبره رانت خواران واردکننده به این سبک و سیاق افتاده است و این مسئله را با کمک مجموعه مدیریتی هپکو، وزیر کار، وزارت صمت و مدیران استان و نمایندگان مجلس دنبال خواهیم کرد. تلاش لازم را برای احیای صنایع و استفاده از ظرفیت صنایع خواهیم داشت. از وقتی رئیس جمهور تصدی قوه قضائیه را داشت جلسات متعددی برای هپکو برگزار شده و برخی گره‌ها باز شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری معدن نامه، تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۵۳۰، madanname.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین