پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۴۱۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۲
با کنار رفتن زنگنه، حجم وسیع حاشیه‌های منجر به شکایت بر علیه وی آغاز شده است. گروهی حتی پا را فراتر گذاشته و نابود سازی فرآیند تولید انرژی در کشور را در سه حلقه چاه‌های نفت و استخراج (با محوریت زنگنه)، توربین و تجهییزات نیروگاهی و در نهایت تولید و انتقال برق، جستجو می‌کنند. در خصوص زنگنه، قرارداد کرسنت بعنوان محور کار قرار گرفته و فساد‌های مهدی هاشمی و عباس یزدان پناه، مطرح است. البته نباید نادیده گرفت که سیاست بشدت پشت جهت گیری‌های عنوان شده برای این سه پرونده قرار دارد و داستان را نباید صرفا در قصور و تقصیر مدیریتی خلاصه کرد.
شعار سال: با کنار رفتن زنگنه، حجم وسیع حاشیه‌های منجر به شکایت بر علیه وی آغاز شده است. گروهی حتی پا را فراتر گذاشته و نابود سازی فرآیند تولید انرژی در کشور را در سه حلقه چاه‌های نفت و استخراج (با محوریت زنگنه)، توربین و تجهییزات نیروگاهی و در نهایت تولید و انتقال برق، جستجو می‌کنند. در خصوص زنگنه، قرارداد کرسنت بعنوان محور کار قرار گرفته و فساد‌های مهدی هاشمی و عباس یزدان پناه، مطرح است. البته نباید نادیده گرفت که سیاست بشدت پشت جهت گیری‌های عنوان شده برای این سه پرونده قرار دارد و داستان را نباید صرفا در قصور و تقصیر مدیریتی خلاصه کرد.
 
تعداد بازدید : 14
تعداد بازدید : 7
 
تعداد بازدید : 7

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین