پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی مباحث مربوط به حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی را تکذیب کرد و گفت: تا پایان سال جاری این ارز حذف نمی‌شود.

شعار سال: حسن عباسی معروفان، سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی  درباره مباحث مطرح شده مبنی بر حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی از واردات نهاده‌های دامی و دانه‌های روغنی گفت: خیر چنین مسأله‌ای صحت ندارد، ارز ۴٢٠٠ تومانی از واردات این اقلام حذف نشده و ما دیروز نیز برای واردات آنها ارز ۴٢٠٠ تومانی تخصیص دادیم، امروز نیز همین روند بوده و تا آخر سال جاری نیز همین طور خواهد بود بنابراین تا پایان سال ١۴٠٠ ارز ۴٢٠٠ تومانی از واردات دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی حذف نمی‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مباحث مطرح شده مبنی بر تأخیر واردکنندگان در بارگیری نهاده‌های دامی اضافه کرد: از اول سال جاری تا پایان آبان ماه ١١ میلیون و ١۵٠ هزار تن نهاده دامی در کشور توزیع شده است که بیش از ۶ میلیون تن آن ذرت و مابقی کنجاله سویا و جو بوده است.
 
معروفان تاکید کرد: ممکن است در مقاطعی به دلیل کمبود کامیون و یا مشکلاتی که در حوزه کرایه و حمل و نقل وجود دارد بارگیری نهاده‌های دامی با تأخیر انجام شود اما این مسأله هیچ ربطی به واردکنندگان ندارد و مقطعی نیز بوده است.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار:   1 آذر   1400، کدخبر: 5357882، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین