پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۹۸۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از وضعیت ترافیک و آلودگی هوا در تهران گلایه کرد و گفت: تردد و تنفس مردم دچار اختلال شده است.
شعار سال: ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت آلودگی هوا در پایتخت گفت: این تذکر من از باب دفاع از جایگاه و حیثیت شورا است؛ چرا که متأسفانه کسانی که ۸ سال در اختیار داشتند و هیچ کاری نکردند به ما انتقاد می‌کنند که آلودگی هوا در محرمانگی شورای ششم است و ما را متهم می‌کنند که در مورد آلودگی هوا پشت در‌های بسته هستیم؛ اما اینگونه نیست و باید آن‌ها پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه ما مسئول هستیم چرا که حالا تردد و تنفس مردم دچار اختلال شده و به وضعیت هشدار نزدیک می‌شویم، گفت: ما مسئول هستیم و باید در مورد کار‌هایی که انجام می‌دهیم مردم را توجیه کنیم.

امانی با بیان اینکه زاکانی برای مناف هاشمی در بحث آلودگی هوا حکم زده و دو ماه نیز از این انتصاب گذشته و باید به ما گزارش دهند که چه اتفاقی رخ داده است، گفت: جای تاسف است که می‌بینیم برخی خودرو‌های شهرداری تهران عامل آلودگی هوا هستند هرچند که مجبوریم چرا که اتوبوس‌های فرسوده باید به مردم خدمت ارائه کنند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ما وارث کار‌های انجام‌نشده در گذشته هستیم، گفت: مسئله آلودگی هوا در تهران با جلسه و تشکیل ستاد حل نمی‌شود و جالب است بدانید آلودگی هوای تهران عمدتا ناشی از ترافیک و تحرک وسایل نقلیه است و ۴۰ میلیون موتورسیکلت آلاینده و ۱۰۰ هزار کامیون در تهران تردد می‌کند و با جلسه و هشدار ونصحیت کار پیش نمی‌رود.

وی با بیان اینکه آلودگی هوا در پستوی محرمانگی نیست، گفت: جا داشت که امروز معاون حمل و نقل شهرداری به شورا می‌آمد و در مورد برنامه‌ها واقداماتی که انجام داده و می‌خواهد انجام دهند صبحت می‌کرد و می‌گفت مشکل دقیقا کجاست؟.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری خبر آنلاین، تاریخ انتشار:۲ آذر ۱۴۰۰، کد خبر: www.khabaronline.ir، ۱۵۷۵۷۵۸
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
0
0
همه میدونیم که اصلا هیچ اقدامی برای رفع آلودگی بطور جدی صورت نگرفته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
0
0
شما که میدونین آلودگی از چیه چه راهکاری برای حل کردنش دارین؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
0
0
با این آلودگی قراره مدارس و دانشگاهها هم حضوری بشن.اون موقع دیگه چی میشه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین