پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب آمریکا درباره ایران و منطقه چرخش محسوسی داشته باشد تا ریشه‌های ناامنی در منطقه از بین برود.

شعار سال: سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز دوشنبه طی سخنانی در حاشیه برگزاری همایش بین المللی بحران‌های ژئوپولیتیکی جهان اسلام در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی، در جمع خبرنگاران گفت: تروریسم دشمن مشترکی برای همه جهانیان است و تنها مختص منطقه ما نیست اما این موج تروریستی روال مرگ و نیستی را به سر می‌برد اما احتمال ورود این امواج به جاهای دیگر نیز وجود دارد.

وی افزود: تنش بین شیعه و سنی و جنگ داخلی خواست تروریست‌ها و غربی‌هاست و امیدواریم در این همایش همه به یک نتیجه واحد که ایجاد صلح و امنیت پایدار در منطقه است، برسیم و در طول این دو روز از نظرات دانشگاهیان و دانشجویان و نخبگان استفاده خواهیم کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا همچنین با اشاره به انتخابات آمریکا اظهار داشت: زود است راجع به انتخابات آمریکا اظهارنظر جامع و کاملی انجام شود و تحلیل من این است که رسانه‌های ایران تأمل بیشتری در موضع‌گیری داشته باشند. مقداری باید زمان بگذرد و فرد منتخب روی کار بیاید ببینم چه‌کار خواهد کرد.

سرلشکر صفوی ادامه داد: تجربه به ما نشان داده کاندیداها چه در ایران و چه در خارج حرف‌هایی می‌زنند که پس از استقرار، نظرات‌شان تغییر می‌کند و احتمال این چرخش را درباره فرد منتخب آمریکا می‌دهیم چراکه آمریکا را سیستم اداره می‌کند و این سیستم اجازه نخواهد داد آنچه رییس جمهور می‌خواهد صورت بگیرد. باید ببینیم در عمل چگونه رفتار خواهد کرد؛ باید تأمل کنیم و عجولانه برخورد نکنیم.

وی افزود: اما امیدواریم رئیس جمهور منتخب آمریکا درباره ایران و منطقه چرخش محسوسی داشته باشد تا ریشه‌های ناامنی در منطقه از بین برود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پایان اظهار امیدواری کرد که در دوره رییس جمهور جدید آمریکا نیروهای آمریکا از افغانستان و منطقه خارج شوند.

اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 24 آبان 95 ، کد مطلب: 1240221: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین