پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۷۸۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
آیا باید باور کنیم که آقای رئیسی عزیز، عاقبت انتصاب عزیزان کم تجربه را نمی‌دانست؟ چه شد که به این کار تن در داد؟ واقعا عاقبت عبدالملکی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چیست؟ وقتی به همین راحتی و برای کم‌ترین مسائل دور می‌خورد، چه اطمینانی برای هدایت درست موضوعات پیچیده‌تر وجود دارد؟ مشکل کجاست!
شعار سال: رسانه اقتصاد سالم نوشته است که، عبدالملکی وزیر کار که سال‌ها در مقابل دوربین رسانه‌های مختلف قرار داشت و از دوستان رسانه‌ای گرفته تا اجرا در برنامه میدون شبکه سه را در کارنامه خود دارد از همان ابتدای وزارت از جایی خورد که فکرش را هم نمی‌کرد.

۱. انتصاب ناظر قرارداد‌های نفتی در پست مدیریت روابط عمومی وزارت کار
۲. انتصاب یک فعال توییتری در پست مدیر کلی بازرسی وزارت کار
۳. حجم بالای انتقاد در رسانه‌ها از عملکرد وی در کمال ناباوری حتی در رسانه‌های اصولگرا
۴...

در ماجرای فیش‌های نجومی پتروشیمی امیر کبیر، جوری مات شد که امروز تازه مشاور رسانه‌ای وزیر (مهر کش) فهمیده معاون وزیر (نوذری) در زمین سرپرست مورد غضب پتروشیمی امیر کبیر (بهمئی) بازی کرده و بعد از همراهی در چند روز اول عزل مدیر حراست و منابع انسانی این پتروشیمی، به خود آمده و از زرنگی وی و رو دست خوردن خود، بصورت غیر مستقیم سخن می‌گوید!

خود درگیری در وزارت تعاون، کار و رفاه؟
خود درگیری در وزارت تعاون، کار و رفاه؟
خود درگیری در وزارت تعاون، کار و رفاه؟
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی اقتصاد سالم
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین