پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۴۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
مدیر دارو و تجهیزات پزشکی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر، گفت: ۱۰۰ تخت بیمارستانی تاشو در درمانگاه‌های شفاء ۲ و تمام چادرهای درمانی هلال احمر در عراق توزیع شده است.

شعار سال:

سید محمود عظیمی ، با اشاره اینکه ۶۰ تن دارو و تجهیزات، شامل ۲۵۰ قلم دارو و ٨۰ قلم ملزومات مصرفی و تجهیزات پزشکی ویژه اربعین حسینی به عراق منتقل شده است، افزود: داروها و تجهیزات در ۴ پایگاه اصلی از جمله نجف، عمود ۱۰۹۲، درمانگاه نجم کربلا در هتل نجم و شفاء۲ در هتل الملّاک تقسیم و از این مراکز در چادرهای جمعیت هلال‌احمر توزیع شده است.

وی گفت: اقلام دارویی و تجهیزات مورد نیاز صحن حضرت زهرا(س)، مسجد حکیم و عمود ۳۹۰ از درمانگاه اصلی نجف و عمودهای ۷۲۲، ۷۳۶، ۱۰۲۳، چادرهای مستقر در شهرهای عون، کاظمین، سامرا و کربلا(عتبه و هلال) از عمود ۱۰۹۲ تامین شد.

مدیر دارو و تجهیزات پزشکی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اظهار کرد: ۱۰۰ تخت بیمارستانی تاشو، ۲۰دستگاه اکسیژن ساز، ۲۰ دستگاه نوارقلب، ۱۰ دستگاه الکتروشوک و کیف احیاء در تمام چادرهای درمانی و درمانگاه‌های جمعیت توزیع شده است.

وی با اشاره به ازدحام جمعیت در معابر مختلف کربلا و نجف، اظهار کرد: تکنسین‌های دارویی و امدادگران به طور مرتب نسبت به شارژ اقلام مورد نیاز دارویی چادرهای درمانی اقدام می‌کنند.

عظیمی خاطرنشان کرد: به منظور رفع ایرادات احتمالی عملکرد دستگاه‌های پزشکی، دو تن از مهندسین پزشکی در شهرهای نجف و کربلا حضور دارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 25 آبان 1395، کد مطلب: 3825190: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین