پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۴۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با ارائه گزارش خدمات امدادی و عملیات ترافیکی ، طرح ملی امداد و نجات اربعین اعلام کرد: بیش از ۱۳ هزار و ۲۵۰ تن از زائران از ۱۷ تا ۲۶ آبان ماه به قرارگاه‌های مرزی هلال‌احمر در شلمچه، چذابه و مهران برای دریافت خدمات امدادی و درمانی مراجعه کرده‌اند.
شعار سال: مرتضی سلیمی با ارائه گزارش خدمات امدادی به زائران اربعین حسینی از ۱۷ تا ۲۶ آبان، اظهار کرد: بر این اساس ۱۳ هزار و ۲۵۹ تن از زائران به قرارگاه‌های جمعیت هلال‌احمر در نقاط مرزی شلمچه، چذابه و مهران مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به ۴ هزار و ۶۴۵ تن از هموطنان شامل اسکان اضطراری، کنترل قند و فشارخون، عنوان کرد: به علاوه ۷ هزار و ۶۰۰ تن از زائران از خدمات سرپایی درمان چون پانسمان و ... استفاده کرده و ۷۸ تن به مراکز درمانی منتقل شدند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به عملیات ترافیکی در طرح ملی امداد و نجات اربعین در این مدت، گفت: بر این اساس تا کنون ۲۵ مورد عملیات در استان‌های (ایلام ۱۲ مورد، خوزستان ۹ مورد و فارس ٢مورد، لرستان یک مورد و کرمانشاه یک مورد) انجام و خدمات لازم به ۲۲۳ حادثه‌دیده ارائه شده است.
بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی با اشاره به امدادرسانی به ٤٠ تن از هموطنان در این حوادث، افزود: ۱۱۳ تن در این حوادث مصدوم شدند که در این زمینه ۳۴ تن به مراکز درمانی منتقل شده و ۹ تن نیز خدمات درمان سرپایی دریافت کردند؛ در این زمینه ۱۳ مورد عملیات رهاسازی نیز از سوی نجاتگران انجام شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 26 آبان 1395، کد مطلب: 95082618382، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین