پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۷۶۸
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰
وزیر جهاد کشاورزی بر لزوم افزایش بهره‌وری در حوزه تولید محصولات دام و طیور کشور تاکید کرد و گفت: پایش روزانه و هوشمند تولید و بازار محصولات پروتئینی ضروری است.

شعار سال:  به گزارش  وزارت جهاد کشاورزی، «سید جواد ساداتی‌نژاد» در نشست با معاونان بهبود تولیدات دامی سازمان‌های جهاد کشاورزی و مدیران پشتیبانی امور دام استان‌ها افزود: توسعه زنجیره‌های تولید محصولات دام و طیور در کشور یک ضرورت است.
 
وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: به‌منظور حمایت از دامداران روستایی و عشایری، لازم است صندوق حمایت از توسعه دامپروری و تولیدات دامی، صندوق حمایت از توسعه صنعت طیور کشور و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی عشایری با ارائه تسهیلات به تامین سرمایه در گردش تولیدکنندگان کمک کنند.
 
وی، افزایش بهره‌وری در حوزه تولید محصولات دام و طیور کشور را ضروری عنوان کرد و گفت: برای حل چالش خوراک دام، کارخانجات استاندارد خوراک دام باید شناسنامه‌دار و کارخانجات غیرمجاز حذف شوند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا  ، تاریخ انتشار: 5دی 1400، کدخبر: 84591330، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین