پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۳
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره مادر تخصصی بخش کشاورزی کشور، گفت: صندوق های بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی در بین 32 مرکز استان رتبه اول را به خود اختصاص داد.

شعار سال: در جمع مدیران جهاد کشاورزی و مسئولین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، گفت: نمونه بودن مسئولیت‌آور است و استان خراسان جنوبی در بین صندوق‌های حمایت از توسعه بخش کشاورزی در بین 32 استان کشور نمونه است .

وی دلایل نمونه بودن این صندوق‌ها را داشتن 2 صندوق زنان خرد روستائی و یک صندوق استانی و 11 صندوق شهرستانی برشمرد و افزود: این استان از جمله تنها استان‌هائی است که در آن تمام شهرستان‌های صندوق حمایت از بخش کشاورزی فعال است .

مدیر عامل صندوق مادر تخصصی بخش کشاورزی ادامه داد: در سطح کشور موفق شدیم با صندوق کار آفرین که زیر نظر وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی است تفاهم نامه‌ای را امضا کنیم تا هر چه بیشتر در خدمت بخش کشاورزی باشیم که هدف این دو صندوق منفعت مردم است نه سیستم اداری ، و با اجرای این تفاهم نامه گره‌ای از مشکلات بخش کشاورزی حل گردد.

رضوی گفت : در این استان فعالیت‌های زیادی در جذب اعتبارات صورت گرفته و با درایت و توانمدی مسئولین این صندوق‌ها توانسته گام موثری درجهت رفع نیاز کشاورزان برداشته شود که از این جمله می‌توان به خرید تضمینی انار اشاره کرد که این صندوق‌ها توانستند با تزریق پول محصول انار و زرشکی که در استان هست و با کمترین قیمت توسط واسطه‌ها خریداری می‌گردید را سازماندهی کنند.

وی تصریح کرد: برای خدمت به روستائیان بویژه کشاورزان نیاز هست کارگروه استانی و شهرستانی تشکیل و برای همکاری و همدلی با کشاورزان تلاش کنیم تا مشکلات این بخش برطرف گردد. و از طرفی الویت ما در این صندوق‌ها اهمیت دادن به صندوق‌های خرد زنان روستائی است .

مدیر عامل صندوق مادر تخصصی بخش کشاورزی یادآور شد: صندوق‌های خرد زنان روستایی می‌توانند علاوه بر تثبیت شغل و کسب در آمد، باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها باشد .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت ایسنا، تاریخ انتشار : 25 آبان 1394 کد خبر:948-8514-5، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین