پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱
مدیران تازه شهر تهران وعده داده بودند شفافیت این دوره عمیق‌تر و گسترده‌تر از دوره گذشته مدیریت شهری می‌شود، اما هم سامانه شفافیت برخی از اطلاعاتش به روز نمی‌شود هم سایت شورای شهر نسبت به گذشته اطلاعات کم‌تری را منتشر می‌کند.

شعار سال: اگر به سایت شورای شهر تهران سری بزنید و دربخش سامانه مصوبات، جزئیات مصوبات شورای شهر ششم را بررسی کنید، متوجه یک عقب‌نشینی می‌شوید. در جزئیات مصوبات اثری از نام موافقان و مخالفات طرح یا لوایح نیست.
 
در بخش دستور جلسات هم دیگر صدا و جزئیات جلسات بارگذاری نمی‌شود و تنها دستورجلسات هر هفته آن هم با تاخیر بارگذاری می شود .
 
هرچند آرای اعضا در زمان رای‌گیری بر روی تلویزیون شورا به نمایش گذاشته می‌شود اما به طور کوتاه و غیرخوانا برای رسانه‌ها.
 
این اطلاعات در شورای شهر پیشین برای تاباندن نور به تاریکخانه تصمیمات شورا و قرار دادن همه فعل وانفعالات منتخبان مدیریت شهری در برابر چشمان شهروندان در این سامانه قابل دسترسی بود.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: 15 دی 1400، کدخبر:3831709 ، www.donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین