شعار سال: علی احمدنیا خبرنگار بر اساس آخرین اطلاعاتی که در سامانه شفافیت شهرداری تهران منتشر شده مدعی هزینه کرد بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون تومان برای طراحی لوگوی کمپینی به نام تهران ۱۴۰۰ شد و نوشت: مسئولیت این کمپین بر عهده معاونت فرهنگی شهرداری تهران بوده است.
یکی از پر سر و صداترین کمپینها در شهرداری تهران همین کمپین تهران ۱۴۰۰ هست که هنوز مشخص نیست چقدر برای آن هزینه شده شنیدههای من میگوید بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان برای این کمپین هزینه شده! این هزینه صرف چه مواردی شده و اصلا تهران در سالهای گذشته چه گلی بر سر مردمش زده بود که حالا برای ۱۴۰۰ شدنش باید از جیب همین مردم که عوارض و مالیات دادن برایش خرج شود؟
برخی کارشناسان هنری نیز میگویند عدد اعلام شده بیش از ۱۰ برابر ارقام معمول طراحی، آن هم از سوی اساتید این حوزه است.
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از روزنامه فرهیختگان