پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
حسین علم‌الهدی و تعدادی از دانشجویان پیرو خط امام برای جلوگیری از احتمال سقوط سونسگرد وارد هویزه می‌شوند. از میان تقریبا ۱۴۰ شهید عملیات هویزه اسامی ۶۴ نفر از آن‌ها مشخص است و در میان آن‌ها معلم، دانش‌آموز و پاسدار حضور دارند و ۱۳ نفرشان نیز دانشجو هستند.
شعار سال: کمتر کسی است که نام حسین علم‌الهدی حماسه‌ساز ۱۶ دی ۵۹ را نشنیده باشد. اما شاید کسی نداد ۱۶ شهید حماسه هویزه از دانشجویان دانشگاه‌های کشور بودند.

حسین علم‌الهدی و تعدادی از دانشجویان پیرو خط امام برای جلوگیری از احتمال سقوط سونسگرد وارد هویزه می‌شوند. از میان تقریبا ۱۴۰ شهید عملیات هویزه اسامی ۶۴ نفر از آن‌ها مشخص است و در میان آن‌ها معلم، دانش‌آموز و پاسدار حضور دارند و ۱۳ نفرشان نیز دانشجو هستند. حسین علم الهدی خودش دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد بود و فرمانده گردان در این عملیات بود که در روز ۱۶ دی سال ۵۹ به همراه دوستانش در محاصره عراقی‌ها به شهادت رسیدند.

یادشان گرامی ...

۱۶ شهید حماسه هویزه از دانشجویان دانشگاه‌های کشور

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۶۷۳۱۸، farhikhtegandaily.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین