پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۷۰۱
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون 110 هزار تعاونی فعال در کشور ایجاد شده است.

شعار سال : علی ربیعی در نشست با خبرنگاران افزود: حمایت از تعاونی های تولیدی و اشتغالزا اولویت دولت یازدهم برای رونق اشتغال و تولید ملی است.

وی بیان کرد: در سال گذشته 700 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید توانست نرخ تورم را از 25 درصد به 13 درصد کاهش دهد که این خود یک موفقیت محسوب می شود.

ربیعی تصریح کرد: برای راه اندازی یک واحد پتروشیمی مانند گچساران 35 هزارمیلیارد ریال هزینه نیاز بوده و می تواند 750 شغل ایجاد کند.

وی ادامه داد: مشکلات کارگران شرکت نفت با وزیر نفت مطرح می شود. تلاش می شود موانع بهبود معیشت کارگران در کمترین زمان ممکن حل شود.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های در دست اجرای این نهاد شناسایی رسته های شغلی و شناسایی زمینه های آنها در استانهاست.

ربیعی اضافه کرد: در یک طرح جامع ثبات در بازار، پیش بینی کردن بازار، مهار تورم مطرح شده است. فقر درمان مورد توجه دولت تدبیر و امید قرار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ نشرخبر : 29 آبان 1394 کد مطلب : 94082917463 www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین