پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۷۱۱۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
حسینی کیا نایب رئیس کمیسیون صنایع ومعادن مجلس گفت: این ظرفیت وجود دارد که موضوعات مرتبط با صندوق توسعه ملی مجدداً مورد بازنگری قرار گیرد تا حاصل این بازنگری حمایت از صنعت و تولیدات پیشران در کشور شود.

شعار سال:حجت الاسلام سیدجواد حسینی کیا، با اشاره به اظهارات غضنفرآبادی رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی مبنی بر اینکه نباید برداشت از این صندوق به گونه‌ای باشد تا صندوق توسعه ملی به سرنوشت حساب ذخیره ارزی ۲۴ شود بیان داشت: بالاخره صندوق توسعه ملی برای مواقع اضطرار و همچنین جهت حمایت از بخش خصوصی مد نظر قرار گرفته است.
 
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: ما متاسفانه نتوانستیم از منابع صندوق به درستی استفاده کنیم و منابع آن را به طور صد درصدی در محل‌هایی که مقرر بوده، به کار بگیریم.
 
این نماینده مجلس بیان داشت: این ظرفیت وجود دارد که موضوعات این صندوق مجدداً مورد بازنگری قرار گیرد تا حاصل این بازنگری حمایت از صنعت و تولیدات پیشران در کشور شود.
 
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس تصریح کرد: همچنین باید از منابع این صندوق برای کسب و کارهایی که ظرفیت اشتغال زایی بالایی دارند استفاده کرد.
 
حسینی کیا تاکید کرد: همچنین می‌توان از منابع صندوق توسعه ملی در حوزه کشاورزی به درستی استفاده کرد و از آن بهره برد لذا این موارد می‌تواند هدف گذاری خوبی را برای صندوق ترسیم کند تا منابع این صندوق به درستی برنامه ریزی شود.
 
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بنده آینده صندوق توسعه ملی را با توجه به فروش نفتی که مدنظر قرار گرفته مطلوب ارزیابی می‌کنم.
 
این نماینده مجلس تأکید کرد: بالاخره برداشت‌های پی در پی از صندوق توسعه ملی صورت گرفته و امیدواریم در حال حاضر که شرایط بهبود پیدا کرده است هدف گذاری‌ها در این بخش مطلوب‌تر شود.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیل بازار ، تاریخ انتشار:  5 بهمن1400، کدخبر: 131382،www.tahlilbazaar.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین