پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۲۵۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: زنجیره ارزش محصولات کشاورزی باعث ایجاد ارزش افزوده، افزایش بهره وری، جلوگیری از خام فروشی و تحول و رونق و جهش مورد انتظار در بخش کشاورزی می‌شود.
شعار سال: پرویز اوسطی در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی (ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای) مشهد اظهار داشت: طرح کارگو در سال گذشته دربودجه ۱۴۰۰ پیش بینی و حتی آیین نامه اجرایی آن هم تنظیم شده است و به دنبال اجرایی شدن آن هستیم.

وی ادامه داد: صادرات کشاورزی با اجرای این طرح افزایش یافته و می‌توانیم صادرات هوایی محصولات کشاورزی را هرسال افزایش دهیم.

اوسطی در مورد برنامه مجلس برای حمایت از کشاورزان عنوان کرد: ما پیشنهادات وزارت جهاد کشاورزی در لایحه بودجه را بررسی کرده و اعتبارات پیشنهادی را با اولویت بخش‌های مختلف کشاورزی مثل سنددار شدن زمین‌های کشاورزی، توسعه آبخیزداری، توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و سایر موضوعات ابلاغ کردیم.

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی (ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون، نهاده‌ها، سیستم‌های آبیاری و تجهیزات گلخانه‌ای مشهد) از امروز سه‌شنبه پنجم بهمن‌ماه افتتاح شد و تا روز جمعه هشتم بهمن‌ماه پذیرایی علاقه‌مندان و فعالان بخش کشاورزی است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری روستانیوز، تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۵۵۱۳، www.rustanews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین