پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۷۱۳۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی درباره پرداخت مستمری به دختران گفت:از خرداد ماه ۱۴۰۰، بالغ بر ۵۵ هزار و۵۷۵ هزار فرزند اناث بدون مراجعه و صرفا با تکمیل فرم تعهدنامه و قید نشانی و شماره تماس از خدمات تعهدات بلند مدت سازمان بهره‌مند شده اند.

  شعار سال: مدیرکل امور مستمری های سازمان تأمین اجتماعی درباره پرداخت مستمری به دختران توضیحاتی ارائه کرد.

 به نقل  از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ناهید حیدری افزود: دریافت اطلاعات ازدواج و طلاق از سازمان ثبت احوال به صورت برخط نبوده و ماهیانه در قالب دریافت دیتا بررسی می‌شود. 
 
وی ادامه داد: با لحاظ این شرایط، سازمان تأمین اجتماعی، به منظور تسریع در امور و جلب رضایتمندی مخاطبین، در طرح ۳۰۷۰ و در قالب سرویس شماره ۲ با عنوان «ثبت هوشمند خاتمه کفالت»، نسبت به اخذ تعهدنامه غیرحضوری فرزندان اناث (سرویس شماره ۲۴ طرح مذکور) اقدام کرده است، به نحوی که دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد مذکور به واحدهای اجرایی سازمان نبوده است. از خرداد ماه ۱۴۰۰، بالغ بر ۵۵ هزار و۵۷۵ هزار فرزند اناث بدون مراجعه و صرفا با تکمیل فرم تعهدنامه و قید نشانی و شماره تماس از خدمات تعهدات بلند مدت سازمان بهره‌مند شده اند. 
 
حیدری در خصوص وضعیت پرداخت مستمری به همسران بازمانده بعد از ازدواج مجدد گفت: با عنایت به بند یک ماده ۴۸ قانون حمایت خانواده که ازدواج را مانع دریافت مستمری همسران بازمانده ندانسته، از سال ۱۳۹۴ که سازمان ثبت احوال وقایع حیات و ممات را به صورت برخط در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار داده است عملاً نیازی به مراجعه همسر بازمانده برای اطمینان از پایداری شرایط استمرار پرداخت مستمری به واحدهای اجرایی نیست.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اقتصادنیوز، تاریخ انتشار: 6 بهمن1400، کدخبر: 471885، www.eghtesadnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین