پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
سربسته و مختصر، سبک، مخرب، دقیق با خاصیت انبارداری بالا بدلیل سوخت جامد. مناسب برای جنگ‌های پارتیزانی یا دفاع‌های بازدارنده. تولید شده از دو سال قبل (احتمالا). دارای نسل جدید (احتمالا). تحلیل گران نظامی مسلما تا انتهای داستان را می‌دانند. به گام دوم انقلاب و گام دومی‌ها، سلامی دوباره می‌کنیم.
شعار سال: اطلاعات دریافتی نشان می‌دهد نیرو‌های مسلح موشکی با برد ۲۵۰ کیلومتر ساختند که برد آن حدود ۸۰ درصد موشک فاتح ۱۱۰ و وزن آن نصف فاتح ۱۱۰ است، یعنی به ازای هر یک موشک فاتح روی هر خودرو، می‌توان دو موشک BM-۲۵۰ (موشک جدید) را نصب کرد.

این موشک همچون فاتح ۱۱۰ از سوخت جامد مرکب یا HTPB استفاده کرده و دقت آن بهتر از (یا خطای آن کمتر از) ۳۵ متر است.

عمر انبارداری این موشک به واسطه استفاده از سوخت جامد بسیار بالا بوده و در مدت زمان کوتاهی پس از توقف پرتابگر آماده شلیک می‌شود.

با توجه به اینکه قطر بدنه این موشک تنها حدود ۹ سانتی متر از موشک «فتح» بیشتر است این احتمال وجود دارد که برخی از پرتابگر‌های دوتایی مشاهده شده در جریان تحویل تسلیحات جدید به نیروی دریایی و زمینی سپاه در سال گذشته، در واقع موشک‌های BM-۲۵۰ بوده باشند.
تعداد بازدید : 66

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی خبرگزاری تسنیم
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرزوی نابودی ریشه ظلم در منطقه غرب آسیا و کل دنیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۸
0
0
ماشاالله سپاه ، بر چشم بد لعنت ، کوری چشم هر چی منافق خائن قسم خورده داخلی و دشمنان خارجی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین