پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۷۲۳
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
وزیر بهداشت گفت: برگشت واکسن آسترازنکا به لهستان در کار نبود بلکه تعویض واکسن بود. هر محموله واکسن که به کشور وارد می‌شود باید بررسی و منبع آن، تایید شود.

شعار سال:بهرام عین اللهی گفت:  منبع واکسن های اهدایی وارد شده اخیر، مورد تایید سازمان غذا و دارو نبود و با کشور مبدا هماهنگی های لازم را انجام دادیم و این محموله را عودت دادیم، به همان تعداد واکسن های مورد تایید را جایگزین و ارسال کردند.
 
او می گوید: فعالیت گروه‌های ضدواکسن محدود به ایران نیست بلکه در خیلی از کشورها فعالیت دارند اما تمام دانشمندان جهان به اجماع رسیده اند که مهمترین راه پیشگیری از کرونا، تزریق واکسن است. هر کشوری که پوشش واکسیناسیون کرونا در آن کمتر باشد، مرگ و میر بالاتری دارد.
 
به گفته وزیر بهداشت در ایران که میزان واکسیناسیون با مشارکت و حمایت مردم، افزایش قابل توجهی یافته، میزان مرگ و میر بیماران کووید19 نسبت به اکثر کشورهای جهان کمتر است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  باشگاه خبرنگاران جهان، تاریخ انتشار: 6اسفند 1400، کدخبر:8070891 ، www.yjc.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین